پوشش رسانه ای قابل قبولی از مراسم پیاده روی اربعین صورت نمی گیرد


پوشش رسانه ای قابل قبولی از مراسم پیاده روی اربعین صورت نمی گیرد

ارومیه- رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر ارومیه گفت: ، پوشش رسانه ای قابل قبولی از اربعین حسینی در دنیا شاهد نیستیم که نشان دهنده بغض غول های رسانه ای از این نهضت بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد خلیل پور پنجشنبه در آیین قرائت زیارت عاشورا در فرهنگسرای رسانه ارومیه اظهارداشت: متأسفانه نمی‌توانیم از این تجمع بزرگ به خوبی استفاده کنیم و غول‌های رسانه غربی امروز از رسانه ای شدن این رویداد بزرگ جلوگیری می‌کنند ولی با این همه ما تلاش خود را همیشه به کار می‌گیریم تا پیام این تجمع به جهانیان برسد.

وی با بیان اینکه اجتماع عظیم میلیونی اربعین با حضور مشتاقان اباعبدالله الحسین (ع) و مکتب عاشورا، نماد اتحاد بی پایان جامعه اسلامی است که نظیری در دنیا ندارد افزود: با وجود وسعت بسیار زیاد این همایش میلیونی که طبق برخی آمار به بیش از ۲۰ میلیون نفر نیز می رسد

حجت الاسلام خلیل پور اضافه کرد: رسانه های دنیای اسلام باید همه توان خود را برای انعکاس راهپیمایی اربعین و عزاداری میلیونی شیعیان به دنیا به کار گیرند تا بتوانند پیام این حرکت عظیم را به جهانیان برسانند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در پی خاموش کردن آتش عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت هستند، اظهار داشت: آموزه های دینی ما بر زیارت اربعین تاکید دارند و این زیارت پرشور نوظهور نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اورمیه گفت: غول‌های رسانه‌ای غربی اجتماع عظیم اربعین حسینی را بایکوت خبری می‌کنند ولی با این همه حال شیعیان جهان از این حرکت دست نمی‌کشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اورمیه گفت: زیارت اربعین یکی از نشانه‌های فرد مومن است و این موضوع پدیده‌ای نوظهور نیست و انجام ان توسط ائمه معصومین به کرات سفارش شده است.

حجت الاسلام خلیل پور تأکید کرد: امروزه عده‌ای از جاهلان موضوع پیاده روی اربعین را بر نمی‌تابند و این در حال است که مقام معظم رهبری این رویداد را سفر حاوی احیاء شور و شوق درونی انسان برای ارتقا از مقام خاکی به مقام افلاکی می‌داند.

وی بیان کرد: امروزه عشق امام حسین (ع) روزبه‌روز در دل شیعیان و مسلمانان جهان افزایش می‌یابد و احادیثی فراوانی که در این مورد بیان شده است نشانه اهمیت زیارت اربعین بوده و ثمرات آن‌ها بی شمار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اورمیه تصریح کرد: امام حسین (ع) در زمان خود برای دوری مردم از جهالت از جان و مال، خانواده و یارانش گذشت تا جاودانه شد و اگر بخواهیم آزاده باشیم و رسم آزادگی را در دنیا پیاده کنیم باید رهرو این مکتب باشیم و در همه حال باید تلاش کنیم تا به معنی واقعی کلمه با بصیرت زندگی کنیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل قشقایی شیراز پیروز شد