انتخابات فدراسیون بوکس عادلانه نیست/ شاید احدی قول‌هایی داده باشد


انتخابات فدراسیون بوکس عادلانه نیست/ شاید احدی قول‌هایی داده باشد

نایب رئیس سابق فداسیون بوکس با اشاره به انتخابات پیش روی این فدراسیون گفت: وزارت ورزش باید طوری رفتار می کرد که برگزاری انتخابات عادلانه باشد.

منوچهر مقصودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ناعادلانه بودن شرایط فعلی انتخابات این فدراسیون برای همه کاندیداها گفت: در حال حاضر آقای داوری به عنوان سرپرست دستش باز است که با روسای هیات ها لابی کند در حالی که این موضوع از نظر قانون درست نیست. جامعه بوکس و مخصوصا پیشکسوتان این رشته دوست دارند که یک نفر از خانواده بوکس رئیس این فدراسیون شود. این موضوع در مورد اطرافیان رئیس مثل کمیته فنی، داوران و ... نیز صدق می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود درباره سرمربی تیم ملی بوکس بعد از انتخابات و توسط رئیس جدید فدراسیون تصمیم گیری شود گفت: صددرصد بهتر بود بعد از انتخابات در این خصوص تصمیم گیری شود. سرپرست کسانی را می چیند که فردا به نفعش باشد اما من اکبر احدی را خودم به بوکس آوردم و جزو مربیان خوب ما است و من وی را از نظر فنی قبول دارم و فکر نمی کنم وجدانا و معرفتا برای سرمربی شدن در خصوص رای دادن به نفع فردی کاری کند ولی نمی شود پیش بینی کرد امکان دارد داوری هم برای این سرمربی شدن قول هایی از او گرفته باشد که البته من در جریان آن نیستم.

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس در خصوص بخت های نخست انتخابات فدراسیون بوکس عنوان کرد: به غیر از چند گزینه که مرتب عنوان می شود شانس دارند باید به آقای کتیرایی هم اشاره کنم که سالها در فدراسیونی رئیس بوده و مدیر کل حراست بوده و ورزش را می شناسد. وی از لحاظ جذب اسپانسر هم توانمندی های زیادی دارد البته چون برای هیات های بوکس ناشناخته است امکان دارد به مشکل بخورد. اما حسینی و ثوری افرادی هستند که بوکس را کاملا می شناسند و البته داوری هم به عنوان سرپرست با هیات ها لابی گری می کند و قول هایی می دهد.

مقصودی خطاب به وزرات ورزش و جوانان گفت: از وزارت ورزش و جوانان می خواهم که مربیان، داوران، نماینده باشگاه ها و ورزشکاران را خودش بچیند نه داوری. تا آنجا که من می دانم طبق قانون ایشان اجازه نداشتند در انتخابات شرکت کنند و بعد از استعفا حق روح الله حسینی بود که به عنوان نایب رئیس سرپرست شود. حالا هم فکر می کنم وزارت ورزش و جوانان همچون همیشه به وعده بی طرفی خود عمل کرده و از داوری حمایت نکند. سرپرست اجازه شرکت در انتخابات را ندارد اما متاسفانه اینجا چنین نشد.

پیشکسوت بوکس در خصوص ناطق نوری عنوان کرد: واقعا باید قبول کنیم که ناطق نوری سالیان سال برای بوکس زحمت کشید و به نظرم هرگز نباید فراموش کنیم که در انتخابات فدراسیون نیز نظر حاج آقا را نیز مدنظر داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی