کانسپت لامبورگینی Terzo Millennio رونمایی شد


کانسپت لامبورگینی Terzo Millennio رونمایی شد

هم رسان: لامبورگینی از کانسپت خودروی جدیدی به نام Terzo Millennio رونمایی کرد. لامبورگینی این کانسپت جدید را با همکاری MIT طراحی کرده است. به گفته ی لامبورگینی طراحی این خودرو نمایانگر خودروهای اسپرت آینده است. به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از گیکی گجتز، در طراحی لامبورگینی ترزو...

کانسپت لامبورگینی Terzo Millennio رونمایی شد

هم رسان: لامبورگینی از کانسپت خودروی جدیدی به نام Terzo Millennio رونمایی کرد. لامبورگینی این کانسپت جدید را با همکاری MIT طراحی کرده است. به گفته ی لامبورگینی طراحی این خودرو نمایانگر خودروهای اسپرت آینده است.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از گیکی گجتز، در طراحی لامبورگینی ترزو میلنیو (Terzo Millennio) خودروسازان 5 جنبه ی متفاوت را در نظر گرفته اند. از جمله تجهیزات نوآورانه، سیستم های ذخیره انرژی، سیستم نیروی محرکه، طراحی جذاب و گیرا.

کانسپت لامبورگینی Terzo Millennio رونمایی شداستفانو دومنیکل مدیرعامل و مدیر اجرایی لامبورگینی می گوید: ” درست یک سال پیش برای طراحی خودرویی که نقش مهمی را در تاریخ خودروهای سوپر اسپرت آینده ایفا خواهد کرد با MIT-Italy قرداد همکاری امضا کردیم. اکنون ما با همکاری یکدیگر موفق به ارائه ی کانسپتی هیجان انگیز و پیشرفته شده ایم.”

کانسپت لامبورگینی Terzo Millennio رونمایی شدکانسپت لامبورگینی Terzo Millennio رونمایی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329