کسب اولین مدال‌های تاریخ اسکی روی آب بانوان ایران در مسابقات آسیایی


کسب اولین مدال‌های تاریخ اسکی روی آب بانوان ایران در مسابقات آسیایی

به گزارش سایت ورزش بانوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛ در رقابت‌های روز دوم اسکی روی آب قهرمانی آسیا به میزبانی کائوجونگ تایوان بانوان ایران توانستند در رده سنی بالای 30 سال یک مدال طلا توسط ریحانه تقدیسی و یک مدال نقره توسط الناز گوهری کسب کنند تا برای اولین بار بانوان اسکی روی آب ایران در میدان آسیایی صاحب مدال...

به گزارش سایت ورزش بانوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛ در رقابت‌های روز دوم اسکی روی آب قهرمانی آسیا به میزبانی کائوجونگ تایوان بانوان ایران توانستند در رده سنی بالای ۳۰ سال یک مدال طلا توسط ریحانه تقدیسی و یک مدال نقره توسط الناز گوهری کسب کنند تا برای اولین بار بانوان اسکی روی آب ایران در میدان آسیایی صاحب مدال شوند.

همچنین حمیدرضا سلیم و علیرضا اعظمی نژاد در رقابت‌های بالای ۳۰ سال آقایان ، امیرعلی بنده نژاد در زیر ۱۹ سال و هدیه خرازی و کیمیا واعظی در رقابت‌های بانوان رده سنی آزاد به فینال راه یافتند.

ضمن اینکه در رده سنی آزاد آقایان که سخت ترین گروه این رقابت ها می باشد حمید خودسیانی با شایستگی توانست در دور مقدماتی سوم شود و به همراه کیوان عبادنژاد راهی فینال شود.

رقابت های فینال آقایان زیر ۱۹ سال، آزاد آقایان و بانوان و بالای ۳۰ سال آقایان فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم