شماره نخست ماهنامه «بشارت فردا» در فیروزآباد منتشر شد


شماره نخست ماهنامه «بشارت فردا» در فیروزآباد منتشر شد

شیراز- ماهنامه «بشارت فردا» با محتوای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به نشریات استان فارس افزوده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره اول ماهنامه «بشارت فردا» به صاحب امتیازی عنایت الله جعفری و مدیرمسئولی سمیه جعفری و سردبیری محبوبه جعفری در آبان منتشر شد و بر روی دکه های روزنامه فروشی شهرستان فیروزآباد قرار گرفت؛ این نشریه دارای محتوای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد در گفت و گو با خبرنگار مهر پیرامون انتشار این ماهنامه گفت: رسانه ها بویژه مطبوعات درمیان وسایل ارتباط جمعی از موقعیت ویژه ای برخوردارند و یکی از اصلی ترین عوامل نحوه شکل گیری افکارعمومی یک جامعه مطبوعات و رسانه می باشند؛ وجود مطبوعات و وسائل ارتباط جمعی که امروزه اشکال سنتی آن به شدت دچار تغییر و تحول بنیادین شده، از جمله ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر جوامع انسانی است.

سلیمان شریفی افزود: رسانه به گونه‌ای اجتناب ناپذیر با زندگی روزمره مردم پیونده خورده که فقدان آنها به مثابه نقصی بزرگ در روند زندگی اجتماعی انسان‌ها تلقی می‌شود.

وی در عین حال عنوان کرد: در این میان نشریات محلی یکی از گروههای مهم مطبوعاتی محسوب می شوند و به اعتقاد بسیاری از محققان علوم ارتباطات، قدرت اثر بخشی نشریات محلی بسیار بیشتر از سایر رسانه های همجنس خود می باشد؛ از سویی، یقینا نشریات محلی به دلیل کارکردهای ویژه خود در حوزه مسایل بومی، نقش پر رنگی در شکل گیری رفتارهای اجتماعی در پایه ای ترین سطح خود را دارا هستند. نظر به تاثیر گزاری نشریات بر فرهنگ و هنر هر جامعه ، همواره تلاش و سعی ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمک به ارتقاء سطح کمی و کیفی نشریات در سطح این شهرستان بوده و هست.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره آبان ماه ماهنامه «بشارت فردا» به ارزش ۱۰۰۰ تومان با تصویری از آتشکده تاریخی فیروزآباد فارس روی جلد و مطالبی در حوزه، اجتماعی، آیینی، سوادرسانه ای و... منتشر شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فراخوان سازمان‌ها و تشکل‌ها برای حضور مردم فارس در راهپیمایی روز جهانی قُدس