روزهای خوبی در انتظار سپک تاکرای بانوان ایران است


روزهای خوبی در انتظار سپک تاکرای بانوان ایران است

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ به دنبال سومی بانوان سپک تاکرای ایران در رقابت‌های جهانی به میزبانی هند مربی این تیم در گفتگو با ورزش بانوان اظهار کرد: تیمی که مقام سوم مسابقات جهانی را بدست آورد، تیم سپک تاکرای استان مرکزی بود نه تیم ملی. البته معصومه بهزادی، مریم مرادمنش، ریحانه راهزانی هر سه نماینده استان مرکزی در مسابقات جهانی، عضو تیم ملی...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ به دنبال سومی بانوان سپک تاکرای ایران در رقابت‌های جهانی به میزبانی هند مربی این تیم در گفتگو با ورزش بانوان اظهار کرد: تیمی که مقام سوم مسابقات جهانی را بدست آورد، تیم سپک تاکرای استان مرکزی بود نه تیم ملی. البته معصومه بهزادی، مریم مرادمنش، ریحانه راهزانی هر سه نماینده استان مرکزی در مسابقات جهانی، عضو تیم ملی بانوان ایران هستند. تیم استان مرکزی در قالب تیم ملی و به نمایندگی از انجمن سپک تاکرای ایران در این مسابقات شرکت کرد.

او در ادامه دلیل عدم اعزام تیم ملی سپک تاکرای بانوان به این مسابقات را اینگونه تشریح کرد: تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران درگیر مسابقات جهانی است که آذر ماه در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد. از طرفی، هیئت استان مرکزی برای اعزام نماینده به این مسابقات اعلام آمادگی کرد و تمام هزینه‌های اعزام بانوان به این مسابقات را متقبل شد. به همین دلیل سهمیه حضور در این مسابقات به استان مرکزی داده شد.

بهناز احمدنیا در پاسخ به این سوال که چطور تیم استان مرکزی مقام سوم مسابقات جهانی را کسب کرد، عنوان کرد: این بانوان تمرین مداوم دارند و حدودا سه ماه است که در اردوهای تیم ملی برای مسابقات تایلند تمرین می‌کنند. از طرفی استان مرکزی به یمن حضور محمد مرادی به‌عنوان رئیس هیئت استان، عملکرد بسیار خوبی در استعدادیابی و پرورش بازیکنان سپک تاکرا دارد. همچنین مربیان با تجربه‌ و خوش سابقه‌ای از جمله رویا جعفری سرمربی تیم استان مرکزی و تیم ملی بزرگ‌سالان، را در خود جای داده است. سپک تاکرا در این استان قدمتی ۱۰ ساله دارد و حدود ۲۰ مقام کشوری اول تا سومی را در ویترین افتخاراتش گنجانده است.

او در ادامه درباره وضعیت سپک تاکرای بانوان ایران گفت: سپک تاکرای بانوان ایران از زمانی که یلدا قاسمی به عنوان نایب رئیس انجمن فعالیت خود را آغاز کرده است روزهای خوبی را طی می‌کند و روزهای بهتری هم در انتظار آنهاست. مسابقات لیگ سپک تاکرای جوانان و بزرگ‌سالان به بهترین شکل در حال برگزاری است، که همین مسئله کمک بزرگی به تقویت تیم ملی ایران می‌کند. خانم قاسمی معتقدند بانوان در سپک تاکرا چیزی از آقایان کم ندارند و فقط به حمایت‌های بیشتری نیازمندند. امیدواریم با وجود تلاش‌های این عزیزان ایران نتیجه مورد نظر خود را در مسابقات جهانی تایلند کسب کند.

روزهای خوبی در انتظار سپک تاکرای بانوان ایران است

مطالب مرتبط:

تیم سپک تاکرا بانوان ایران به مقام سوم رسید


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال حماس از رای مثبت مجمع عمومی به عضویت فلسطین