شاهین شهر با قدرت ادامه می دهد/ بتوندی: نگران سقوط نیستیم


شاهین شهر با قدرت ادامه می دهد/ بتوندی: نگران سقوط نیستیم

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان ، تیم های هندبال هیئت شاهین شهر و بهمن بهبهان در هفته چهارم لیگ برتر در بهبهان با هم روبرو شدند که این بازی با برتری 29 بر 11 شاهین شهر همراه بود. شاید با توجه کامیابی های متوالی شاهین شهر و شکست های بهمن ، شکست بهبهانی ها در این بازی دور از ذهن نبود اما اختلاف گلی که در نتیجه پایانی به دست آمد...

شاهین شهر با قدرت ادامه می دهد/ بتوندی: نگران سقوط نیستیم

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان ، تیم های هندبال هیئت شاهین شهر و بهمن بهبهان در هفته چهارم لیگ برتر در بهبهان با هم روبرو شدند که این بازی با برتری ۲۹ بر ۱۱ شاهین شهر همراه بود.

شاید با توجه کامیابی های متوالی شاهین شهر و شکست های بهمن ، شکست بهبهانی ها در این بازی دور از ذهن نبود اما اختلاف گلی که در نتیجه پایانی به دست آمد کاملا غیر منتظره بود. در مسابقه ای که آسیب دیدگی سعیده حراج چی بازیکن همه کاره بهمن بهبهان کار دست این تیم داد ، بهمن برای امتیاز گرفتن از شاهین شهر نه توان کافی را داشت و نه روحیه مناسب.

آن ها پس از این که حراج چی را از دست دادند کاملا در بازی ناتوان به نظر می رسیدند که این موضوع وابستگی بهمن را به یک بازیکن نشان می دهد. موضوعی که می تواند آینده بهمن بهبهان را تحت الشعاع قرار دهد.

از سوی دیگر شاگردان ملک فتحی در تیم شاهین شهر باز هم پیروز شدند و به سومین برد در ۴ بازی دست یافتند. آن ها از هفته اول که در خانه به نفت و گاز گچساران باخته اند دیگر شکست نخورده اند اما سوال این است که آن ها می توانند برای لارستان و تاسیسات دریایی ، مدعیان جدی قهرمانی دردسر ایجاد کنند؟

اظهارات سرمربی تیم بهمن بهبهان

سرمربی تیم بهمن بهبهان با انتقاد از نحوه قضاوت داوری بازی تیمش برابر نفت و گاز گچساران تاکید کرد بابت سقوط از لیگ برتر نگران نیست.

اکرم بتوندی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش بانوان اظهار کرد: در ابتدای بازی از شاهین شهر جلو افتادیم اما شاهین شهر به بازی برگشت و به تدریج اختلاف گل زیاد شد. شاهین شهر تیم باتجربه ای بود و بازی برابر این تیم بسیار دشوار بود.

وی افزود: بازیکنان تیم بهمن بهبهان از نظر تکنیکی دست کمی از حریف نداشتند اما کم تجربگی و استرس حضور در لیگ برتر برای اولین بار هنوز در وجود بازیکنان ماست. علاوه بر این ما سعیده حراج چی را به دلیل خطای خشن حریف از دست دادیم. او مهره کلیدی ماست اما جالب این که بازیکن خطاکار اصلا جریمه ای نشد.

سرمربی تیم بهمن بهبهان گفت: نکته مبهم این بازی برای ما داوری مسابقه بود. داوری عملا به تیم ما لطمه زد به طوری که شاهد تصمیم گیری های متناقض در جریان بازی بودیم و این موضوع روی روحیه تیم ما اثر منفی گذاشت. اگر قضاوت به نحو احسن بود اختلاف گل بین ما و شاهین شهر به این حد نمی رسید.

بتوندی تاکید کرد: نسبت به آینده تیم بهمن بهبهان و سقوط از لیگ برتر نگران نیستیم. قول می دهم که در آینده عملکرد بهتری از بهمن بهبهان خواهید دید. تیم ما در حال تجربه کسب کردن و پیشرفت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت