تدارک ویژه جمکران برای اولین هفته از ربیع الاول


خبرگزاری شبستان: مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با اعلام برنامه های پایان هفته این مسجد، گفت: مرکز فرهنگی گل نرگس به منظور بهره مندی هر چه بیشتر زائران از برنامه ها تدارکات ویژه ای برای کودکان 4 تا 9 سال در نظر دارد.

سرویس : مهدویت و غدیر - زمزمه های انتظار زمان : ۱۳۹۶/۸/۲۹ - ۱۰:۲۹ شناسه خبر : ۶۷۰۶۲۹

تدارک ویژه جمکران برای اولین هفته از ربیع الاول
خبرگزاری شبستان: مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با اعلام برنامه های پایان هفته این مسجد، گفت: مرکز فرهنگی گل نرگس به منظور بهره مندی هر چه بیشتر زائران از برنامه ها تدارکات ویژه ای برای کودکان ۴ تا ۹ سال در نظر دارد.
تدارک ویژه جمکران برای اولین هفته از ربیع الاول
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سیدمهدی هاشمی زاده، مدیر روابط عمومی و بین الملل این مسجد به تشریح برنامه های فرهنگی این مکان مقدس در هفته جاری پرداخت و اظهار کرد: سه شنبه، ۳۰ آبان حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی از ساعت ۲۰:۱۵ به ایراد سخن پرداخته و حاج مهدی سلحشور دعای توسل را از ساعت ۲۱ قرائت می کند.

وی افزود: پنجشنبه، ۲ آذر بعد از نماز عشاء جلسه عمومی آموزش قرآن کریم برگزار می شود و پس از آن حجت الاسلام قدرتی از ساعت ۲۰:۱۵ به بیان نکاتی پرداخته و در ادامه حاج محمد ایرانی دعای پرفیض کمیل را از ساعت ۲۱ قرائت می کند.

حجت الاسلام هاشمی زاده بیان کرد: بامداد روز جمعه، ۳ آذر دعای عهد ساعت ۵:۳۰ قرائت می شود؛ حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد ساعت ۵:۴۵ در میان ندبه کنندگان به سخنرانی پرداخته و ساعت ۶:۳۰ منتظران و عاشقان حضرت ولی عصر(عج) دعای ندبه را با نوای حاج سید مهدی میرداماد زمزمه می کنند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران ادامه داد: زیارت آل یاسین و دعای سمات ساعت ۱۷ عصر جمعه از سوی واحد مراسم مسجد مقدس جمکران برگزار و قرائت می شود.

وی ابراز کرد: زائران مسجد مقدس جمکران می توانند از کارگاه های آموزشی کوتاه مدت با موضوع مهدویت، سبک زندگی و ازدواج در صحن رسول اعظم(ص) از ساعت ۱۸ تا ۲۳ استفاده کنند.

حجت الاسلام هاشمی زاده تاکید کرد: زائرانی که کودکان ۴ تا ۹ سال دارند، برای بهره مندی بیشتر از مراسمات معنوی این مسجد مقدس می توانند فرزندان خود را به مرکز فرهنگی گل نرگس بسپارند و از خدمات فرهنگی هنری این مرکز بهره مند شوند.

وی در پایان به موزه «قرآن، فقه و زندگی» اشاره کرد و گفت: نمایشگاه دائمی «قرآن، فقه و زندگی»، ختم های حضوری و غیر حضوری قرآن کریم، مشاوره حفظ و تصحیح قرائت نماز، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری کارگاه های آموزشی قرآنی و معرفی محصولات برتر قرآنی از دیگر خدمات فرهنگی مسجد مقدس جمکران است که زائران با حضور در شبستان قرآنی این مسجد مقدس می توانند از این برنامه ها استفاده کنند.

پایان پیام/9
تدارک ویژه جمکران برای اولین هفته از ربیع الاول
تدارک ویژه جمکران برای اولین هفته از ربیع الاولتدارک ویژه جمکران برای اولین هفته از ربیع الاولتدارک ویژه جمکران برای اولین هفته از ربیع الاولتدارک ویژه جمکران برای اولین هفته از ربیع الاولتدارک ویژه جمکران برای اولین هفته از ربیع الاولتدارک ویژه جمکران برای اولین هفته از ربیع الاولتدارک ویژه جمکران برای اولین هفته از ربیع الاولتدارک ویژه جمکران برای اولین هفته از ربیع الاول
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
جمکران
|
ربیع الاول
|
مهدویت
|

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟