مربی تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی: برابر استقلال خوزستان به حق‌مان رسیدیم


مربی تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی: برابر استقلال خوزستان به حق‌مان رسیدیم

مربی تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی با بیان‌ این‌که برای برد به اهواز آمده بودیم، گفت: امروز برابر استقلال خوزستان شایسته پیروزی بودیم و به حق‌مان هم رسیدیم.

سمیه باشی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر کشور که امروز (دوشنبه) در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، اظهارکرد: بازی در نیمه اول دست تیم ما بود. حریف را آنالیز کرده بودیم و بازیکنانم طبق آنالیز کار کردند.

وی بیان کرد: بازیکنان استقلال خوزستان کاملا روی زمین کار می‌کردند و ما طبق تاکتیک و شناختی که از تیم خوزستان داشتیم، توپ را روی هوا می‌چرخاندیم.

مربی تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی با بیان این‌که به استقلال خوزستان که واقعا تیم خوبی است، خسته نباشید می‌گویم، افزود:‌ بازیکنان‌مان واقعا کم نگذاشتند و شایسته پیروزی در این دیدار بودیم. ما برای برد به اهواز آمده بودیم و به حق‌مان هم رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که امسال هدف پارس جنوبی از حضور در لیگ برتر کشور چیست؟ گفت: با برد امروز، هفت امتیازی شدیم و در جدول رده‌بندی نیز دو پله صعود داشتیم. در ادامه مسیر نیز با جذب بازیکنان خوب در نیم‌فصل تلاش می‌کنیم که تیم خوبی را ببندیم. هدف ما این است که یکی از سکوهای اول تا سوم لیگ برتر را به دست آوریم.


انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر