مرد معتاد اسرار قتل هولناک همسرش را فاش کرد


راز ناپدید شدن زن جوان با اعترافات هولناک همسر معتادش فاش شد. این مرد اقرار کرد که بر اثر توهم همسرش را دور از چشم بچه‌هایشان به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشیده است.

مرد معتاد اسرار قتل هولناک همسرش را فاش کرد

مرد معتاد اسرار قتل هولناک همسرش را فاش کرد
اجتماع > اجتماعی - راز ناپدید شدن زن جوان با اعترافات هولناک همسر معتادش فاش شد. این مرد اقرار کرد که بر اثر توهم همسرش را دور از چشم بچه‌هایشان به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشیده است.

30 مهرماه امسال ساکنان روستای میرزاپانگ شهرستان گالیکش در استان گلستان، در زمین‌های اطراف روستا با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند. آنها جسدی را دیدند که کاملا سوخته بود و وحشتزده پلیس را خبر کردند. تیمی از کارآگاهان جنایی استان گلستان راهی محل حادثه شدند و تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که قربانی یک زن است اما هیچ سرنخی که هویت او را فاش کند به‌دست نیامد. در این شرایط جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول شروع شد.

دخترم گم شده

چند روز از ماجرا گذشته بود که زن میانسالی با مراجعه به پلیس خبر از گم شدن دخترش داد. او گفت: دخترم به همراه شوهر و بچه‌هایش زندگی می‌کردند اما حالا چند روزی است که او ناپدید شده است. وقتی از شوهرش سراغ او را گرفتم، گفت به‌خاطر اختلافاتی که بین آنها بود، دخترم قهر و خانه را ترک کرده و او هم از سرنوشت وی خبر ندارد. اما احساس می‌کنم دامادم دروغ می‌گوید و اتفاق شومی برای دخترم رخ داده است.

با اظهارات این زن، مأموران راهی خانه دخترش شدند و به تحقیق از شوهر او پرداختند. این مرد گفت: من و همسرم اختلافات زیادی داشتیم و او از مدتی قبل سر ناسازگاری گذاشته بود. در نهایت یک روز صبح که از خواب بیدار شدیم از همسرم خبری نبود و نه من و نه بچه‌هایم نمی‌دانیم که او کجا رفته است. اظهارات این مرد عجیب به‌نظر می‌رسید و از طرفی ردگیری‌های پلیس برای یافتن ردی از زن گمشده بی‌نتیجه مانده و هیچ‌یک از دوستان و آشنایانش نیز از او خبر نداشتند. از آنجا که گم شدن زن 36ساله همزمان بود با پیدا شدن جسد سوخته‌ای در اطراف روستا، این فرضیه که جسد متعلق به این زن باشد مدنظر قرار گرفت و بررسی‌ها وارد مرحله‌ای تازه شد.

آزمایش دی‌ان‌ای

کارآگاهان برای کشف حقیقت به آزمایش دی‌ان‌ای روی آوردند. نتیجه این آزمایش مشخص کرد جسد سوخته متعلق به زن گمشده است و به این ترتیب شوهر او در فهرست مظنونان قرار گرفت. این مرد بار دیگر به اداره آگاهی منتقل شد اما این بار نتوانست مأموران را فریب دهد و در بازجویی‌ها چاره‌ای جز اقرار به جنایت ندید. او گفت: از وقتی معتاد شده بودم با همسرم دچار اختلاف شده‌ بودیم. او از وضع زندگی‌مان ناراضی بود و همین باعث شده بود که مدام با هم درگیر شویم. از طرفی مدتی بود که به‌خاطر مصرف شیشه دچار توهم شده بودم.

تصور می‌کردم که او قصد دارد مرا ترک کند و این توهم آنقدر شدید شد که تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. من دو خانه دارم که در یکی از آنها کسی زندگی نمی‌کند. شب حادثه همسرم را به بهانه‌ای به خانه خالی کشاندم و در آنجا با ضربه تبر وی را به قتل رساندم. سپس جسدش را داخل گونی قرار دادم و با موتور آن را به زمین‌های اطراف روستا منتقل کردم. نیمه شب بود و کسی در آن حوالی نبود. به همین دلیل از موتورم مقداری بنزین کشیدم و با آن جسد را آتش زدم و به خانه برگشتم. پس از آن نیز به بچه‌هایم و مادرزنم گفتم که او به‌خاطر اختلافاتی که با هم داشتیم قهر و خانه را ترک کرده است.

به گفته سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان، راز این جنایت با کمک آزمایش‌های تخصصی در آزمایشگاه جنایی پلیس آگاهی فاش شد و متهم 30آبان ماه، یعنی یک‌ماه پس از ارتکاب جنایت به قتل همسرش اعتراف کرد و با قرار قانونی راهی بازداشتگاه شد. به گفته وی، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند