انتقادات بدون منطق را قبول ندارم / نایب رئیس‌ها جایگاه حقوقی ندارند


انتقادات بدون منطق را قبول ندارم / نایب رئیس‌ها جایگاه حقوقی ندارند

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ معصومه مشت زن در گفتگو با ورزش بانوان اظهار کرد: انتقادات جهت دار زیادی علیه فعالیت بخش بانوان در دوران حضور من در سمت نایب رئیسی فدراسیون هندبال عنوان شد که سوال من این است که اگر ما به واقع ضعیف بودیم چرا در بین فدراسیون های برتر در زمینه حوزه بانوان قرار گرفتیم؟ انتقاد از من ، انتقاد از کمیته هایم است در...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ معصومه مشت زن در گفتگو با ورزش بانوان اظهار کرد: انتقادات جهت دار زیادی علیه فعالیت بخش بانوان در دوران حضور من در سمت نایب رئیسی فدراسیون هندبال عنوان شد که سوال من این است که اگر ما به واقع ضعیف بودیم چرا در بین فدراسیون های برتر در زمینه حوزه بانوان قرار گرفتیم؟ انتقاد از من ، انتقاد از کمیته هایم است در حالی که آن ها تمام تلاش خود را به کار بستند.

وی افزود: در ماه های اخیر آقای رحیمی چند بار استعفا دادند و پیش از آن هم در دوران سرپرستی ، مشکلات خاص خود بر فدراسیون و به تبع آن ، بخش بانوان حاکم بود. عمده کار ما در سال ۹۵ انجام شد و ما هر آن چه که در توانمان بود به کار بستیم و در سال ۹۶ طبق تقویم پیش رفتیم.

نایب رئیس سابق فدراسیون هندبال گفت: به دنبال حواشی نیستم. من و کمیته های فدراسیون هندبال یک سال و نیم بی وقفه تلاش کردیم. مطمئن باشید اگر می دیدم که حضورم فایده ای ندارد و کاری انجام نمی شود خودم از فدراسیون هندبال می رفتم. واقعیت این است که نایب رئیس ها هنوز در فدراسیون ها جایگاه حقوقی ندارند و همین ، دست آن ها را برای تصمیمات مهم و اساسی می بندد.

مشت زن عنوان کرد: در سال گذشته ، برای اولین بار تیمی از ایران به هندبال زنان باشگاه های آسیا رفت ، اولین بار مسابقات باشگاهی دستجات آزاد در بندر عباس برگزار شد ، طرح بلند قامتان در هندبال پایه کشور اجرا شد ، ۱۴ مربی ما در سمینار بین المللی هانس دانمارکی شرکت داشتند و دوره های آموزشی و دانش افزایی متعددی برای بانوان برگزار شد اما اگر کسانی انتقاد می کنند بهتر است بدانند که خراب کردن دیگران برای بالا بردن خود ، کار زیبایی نیست.

وی عنوان کرد: آیا کسی می توانست در این بی ثباتی مدیریتی که طی یک سال و نیم اخیر داشتیم تحول اساسی ایجاد کند؟ ما برای تیم ملی پیش از اعزام به قهرمانی آسیا در کره جنوبی ۱۱ مرحله اردو برگزار کردیم. آیا این کار ناچیزی است؟ در مورد بازی های تدارکاتی هم ، همه می دانند که تیم ملی به بازی تدارکاتی نیاز داشت. ما هم از تیم ملی قزاقستان دعوت کردیم که به ایران بیاید که به دلیل این که بودجه تیم های ملی آن ها به دلیل تداخل با ابتدای سال جدید میلادی واریز نشده بود آن ها نتوانستند به ایران بیایند وگرنه ما مشکلی نداشتیم و عباسعلی اکبری سرپرست وقت فدراسیون هندبال هم در این زمینه هر کاری که لازم بود انجام داد.

نایب رئیس سابق فدراسیون هندبال تصریح کرد: انتقاد پذیر هستم اما انتقاد مخرب و بی منطق ، خوشایند نیست و بی انصافی است. شاید از این به بعد با شرایط باثباتی که در فدراسیون وجود خواهد داشت شرایط کار بهتر باشد و این، همه ما را خوشحال خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

میترا نوری نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال شد




ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...