سازمان بسیج علمی استان زنجان 2 مرکز رشد دایر کرده است


سازمان بسیج علمی استان زنجان 2 مرکز رشد دایر کرده است

زنجان-رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان زنجان گفت: این سازمان با 2 مرکز رشد شهید شهریاری و شهدای زنجان به فعالیت در حوزه‌های علمی مشغول است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بابایی بعد از ظهر پنجشنبه در جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج استان زنجان که به میزبانی سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه بسیج در طول چهار دهه گذشته ثابت کرده است که قدم در هر حوزه‌ای گذاشته، به موفقیت‌های روزافزونی دست‌یافته است، افزود: نمونه بارز این موفقیت‌ها را امروز می‌توان در حوزه‌های علمی به عینه دید.

وی از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری به‌عنوان یکی از برنامه‌های موفق در راستای توسعه گفتمان علمی یادکرد و ادامه داد: بی‌شک، یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز در حوزه‌های علمی، توسعه گفتمان‌های علمی است؛ چرا که این گفتمان‌ها منجر به ارزش‌آفرینی در این حوزه می‌شوند و بنا داریم با برگزاری چنین جشنواره‌هایی به این مهم دست‌یابیم.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان زنجان با تاکید بر اینکه دست‌یابی به موفقیت تنها محدود به عرصه‌های نظامی نیست، بلکه در حوزه‌های علمی نیز می‌توان با نگاهی متفاوت به این موفقیت‌ها دست‌یافت، اظهار کرد: در حال حاضر سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان زنجان با ۲ مرکز رشد شهید شهریاری و شهدای زنجان به فعالیت در حوزه‌های علمی مشغول است.

بابایی بابیان اینکه در کنار این دو مرکز، مرکز دیگری در این سازمان فعالیت می‌کند که وظیفه آن حمایت از ایده‌های بسیجیان برای تبدیل این ایده‌ها به کالا است، خاطرنشان کرد: این سازمان ثابت کرده است که واژه «بسیج» مختص عرصه‌های نظامی نیست و امروز بسیج در همه زمینه‌ها به‌ویژه در حوزه‌های علمی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت