امام جمعه اهرم: سرنگونی داعش نقشه استکبار برای ضربه به شیعه را برهم زد


امام جمعه اهرم: سرنگونی داعش نقشه استکبار برای ضربه به شیعه را برهم زد

بوشهر- ایرنا- امام جمعه اهرم مرکز شهرستان تنگستان گفت: سرنگونی داعش به دست سپاه اسلام نقشه و دسیسه استکبار جهانی برای ضربه زدن به شیعه را خنثی کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عیسی راستگو در خطبه های نماز جمعه اهرم افزود: داعش شش سال گذشته با طرح آمریکایی - صهیونیستی با کمک مالی آل سعود وبرخی کشورهای عربی با هدف درگیر کردن مسلمانان منطقه و ایجاد فتنه، آشوب و بی ثباتی در خاور میانه به وجود آمد.
وی تصریح کرد: داعش که مخفف دولت اسلامی عراق و سوریه (عراق و شام ) است به منظور نابود کردن دو دولت قانونی عراق و سوریه تشکیل شد.
راستگو ادامه داد: رژیم آل سعود با هدف ریشه کنی تشیع در خاورمیانه از گروه تروریستی داعش حمایت مالی و نظامی می کرد.
امام جمعه اهرم اضافه کرد: همکاری سپاه قدس، بسیج مردمی، فتوای مراجع شیعه مبنی بر ضرورت دفاع از وطن، عزم و اراده مردم دو کشور عراق و سوریه و حمایت کشورهای مسلمان نقش مهمی در شکست داعش داشت.
راستگو با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: این سفر رهبری و دیدار چهره به چهره با مردم نقش مهمی در تسکین روحیه آسیب دیدگان زلزله زده شد.
وی تصریح کرد: هرچند برای جلوگیری از بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله ناتوان هستیم اما می توان مشکلات و صدمه های ناشی از این بلایا را کاهش داد.
راستگو گفت: مقاوم سازی واحدهای مسکونی و اجباری کردن رعایت نکات فنی و مهندسی در ساخت و سازها از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه اهرم با اشاره به گرامیدات هفته بسیج گفت: بسیج در دفاع مقدس با لبیک به ندای امام راحل توانست در کنار ارتش و سپاه نقش مهمی ایفا کند.
وی تصریح کرد: امروز نیز نیروی بسیج تا آن سوی مرزها بعنوان مدافع حرم در مقابل داعش و گروههای تکفیری ایستاده است .
امام جمعه اهرم با اشاره به تعطیلی شش آذر سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت امام زمان (عج) نیز گفت: به طور قطع پرداختن به مساله مهدویت و اهمیت دادن در نظام جمهوری اسلامی به چنین روزهایی باورهای مردم راجع به امام زمان (عج) مساله مهدویت وانتظار فرج را تقویت می کند.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا