شهرزاد مظفر: فرصت دیده شدن بانوان ورزشکار بهترین رهاورد ما از این مسابقات بود


به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ بانوان فوتسال کشورمان در نخستین بازی دوستانه مقابل ایتالیا با نتیجه 3 بریک و در دومین بازی 2 بر یک به برتری دست یافتند؛ پیروزی که طعم شیرینش با حضور بانوان تماشاچی دو چندان شد و این دیدار را به یکی از خاطره انگیزترین مسابقات ورزش زنان طی چند سال اخیز بدل کرد. به گفته شهرزاد مظفر ، شوق دیده شدن استعداد...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ بانوان فوتسال کشورمان در نخستین بازی دوستانه مقابل ایتالیا با نتیجه ۳ بریک و در دومین بازی ۲ بر یک به برتری دست یافتند؛ پیروزی که طعم شیرینش با حضور بانوان تماشاچی دو چندان شد و این دیدار را به یکی از خاطره انگیزترین مسابقات ورزش زنان طی چند سال اخیز بدل کرد. به گفته شهرزاد مظفر ، شوق دیده شدن استعداد ورزشکاران ما در نگاه تک تکشان پیدا بود و از این همه هیاهو و تشویق به وجد آمده بودند؛ به گونه ای که برد مقابل ایتالیا به حاشیه تبدیل شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در این باره می گوید: مهم ترین نکته این بازی و شاید نقطه عطف آن، حضور بچه های ما برای نخستین بار مقابل دیدگان تماشاگرانی بود که آن ها نیز برای اولین بار چنین مسابقه ای را در کشور خود به نظاره نشستند.

وی با بیان این که انتظار حضور انبوه تماشاگران شیفته فوتسال و فوتبال نمی رفت، افزود: اتفاق بزرگی رقم خورد که جلوی مردم خودمان بازی کردیم و این انگیزه بچه ها را دوچندان و انرژی آن ها را تخلیه کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با تاکید به این نکته که جو بسیار مثبت و سالمی در سالن حاکم بود، خاطر نشان کرد: بچه های ما هیچ گاه فرصت دیده شدن نداشتند؛ از طرفی فرصتی برای تماشاچیان ایجاد شد تا هیجانات خود را تخلیه کنند؛ در یک کلام می توان گفت که این دیدار فقط منفعت و فایده برای جامعه ورزش و مردم ایران در بر داشت.

شهرزاد مظفر در ادامه حمایت های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای فراهم شدن امکان برگزاری این دیدار دوستانه همراه با تماشاچی و به نوعی هموار کردن راه دیپلماسی ورزشی را ستود و گفت: از دکتر سلطانی فر و معاون توسعه امور بانوان وی به صورت ویژه تشکر می کنم؛ چرا که اگر تلاش های آن ها نبود این بازی نیز همانند دیدار های گذشته در سکوت برگزار می شد و این چهره خوشایندی از ورزش ایران در انظار جهانی ایجاد نمی کرد.

وی افزود: ما نیز تلاش کردیم شرایطی فراهم کنیم که این تصمیم با چالش و پشیمانی همراه نشود که فکر می کنم به لطف تماشاچیان و برد تیم مقابل ایتالیا پاسخ خوبی به مسئولان دادیم. این اتفاق حماسه ای در ورزش بانوان بود که پیام های بسیاری هم برای مردم و هم مسئولان کشور داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان با تاکید به این که رصد شور تماشاچیان برای دیدن لحظه های ورزشی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید پاسخگوی این نیاز جامعه باشیم و با تکرار و نهادینه شدن آن لذت ورزش را در بین خانواده ها دوچندان کنیم. منبع: وزارت ورزش و جوانان




کشتی زنان در ایران به همراه تصاویر ( کُشتی آلیش زنان در ایران)