جشن آش دندونی، فرزندان کاظم عقلمند


جشن آش دندونی، فرزندان کاظم عقلمند

کاظم عقلمند به مناسبت دندان در آوردن دوقلوهایش عکسی از خانواده چهار نفره‌اش در اینستاگرام منتشر کرد.

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: کاظم عقلمند که این روزها به دلیل ساده‌نویسی روزنگارش در اینستاگرام بسیار معروف شده به مناسبت دندان در آوردن دوقلوهایش عکسی از خانواده چهار نفره‌اش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «خلاصه، مفید و مختصر... امشب تصمیم گرفتیم دورهمی یه کیک بخوریم و فردا آش دندونی؛ اینجوری می‌تونیم بگیم دو شبانه روز مراسم گرفتیم!!»

جشن آش دندونی، فرزندان کاظم عقلمند

وی همچنین عکسی از پدرش در حال غذا دادن به یکی از نوه‌ها در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «این عکس هم شکار لحظه‌ها توسط آبجی کوچیکه... پدرم و محمدآیین تنها نتیجه خانواده، نوه خواهر مرحومم. نکته : آیا واقعا اینجوریه یا فقط تو خانواده ما این مدله: از هر مادری بپرسی چرا بچت لاغر شده میگه والله چیکار کنم بچه هیچی نمی‌خوره!!! ولی بچه تا پیش پدربزرگ و مادربزرگ که می‌رسه می‌شه مدل توی عکس!! فقط چه حسی گرفته پدرم.»

جشن آش دندونی، فرزندان کاظم عقلمند

عقلمند پیشتر نیز عکسی از شروع یک روز کاریش در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته: «صبحانه تو شرکت همیشه پنیر و نون بود ولی امروز سنت شکنی صورت گرفت و شیرکاکائو، نیمرو، مربا هم بهشون اضافه شد، معده‌مون بد عادت نشه.

جشن آش دندونی، فرزندان کاظم عقلمند

نکته: توی استوری یه عکس گذاشتم که ماهان توی روروئک نشسته و گفتم احتمالا براشون بخرم، بیش از صد پیغام اومده و از مضرات روروئک گفتن و از اینکه چقدر آسیب میزنه به ستون فقرات کودکان. حتی خیلی‌ها پیغام دادن که تو کانادا و آمریکا کلا ممنوعه و حتی تو کانادا اگه استفاده بشه سه ماه زندان برای پدر و مادر داره!! الان واقعا دو دل شدم که بخرم یا نه؟! چون به نظر خودم به راه رفتن بچه‌ها خیلی کمک می‌کنه.»

جشن آش دندونی، فرزندان کاظم عقلمند

کاظم عقلمند در اینستاگرام با آدرس instagram.com/kazem.aghlmand فعالیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول