تجمع بسیجیان «شکوه مقاومت» در شهرستان صومعه سرا برگزار شد


تجمع بسیجیان «شکوه مقاومت» در شهرستان صومعه سرا برگزار شد

صومعه سرا – تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان « شکوه مقاومت» همزمان با سراسر کشور و استان گیلان با حضور بسیجیان در شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر یکشنبه همزمان با پنجم اذر ماه سالروز تأسیس بسیج با حضور علی فتح اللهی فرماندار، حجت السلام اسماعیل صدیقی امام جمعه، سرهنگ کیا عاشوری فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از مسئولان نظاممی، انتظامی و اجرایی صومعه سرا تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان «شکوه مقاومت» همزمان با سراسر کشور و استان در شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا در تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان در میدان اصلی شهر، اظهار کرد: شاهکار و هنرنمایی حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج چیزی جز الهام حقیقی و الهی نبوده است.

سرهنگ کیا عاشوری با بیان اینکه افق دید امام خمینی (ره) فضای ایجاد کرد تا مردم ایران از طریق نهاد مقدس بسیج به نیروی تأثیرگذار و قوی تبدیل شوند، افزود: بسیج نماد بزرگی و عظمت ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج مسیری را طی می کند که انتهای آن رسیدن به کعبه دل ها یعنی قدس و کربلا است، خاطرنشان کرد: ماندگاری و جاودانگی انقلاب مقدس اسلامی به واسطه حضور تأثیرگذار و همیشگی بسیج در صحنه های حساس است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با تأکید براینکه شاکله بسیج برگرفته از عاشورای سال ۶۱ هجری است، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای دشمنان قدرتمند ولی با نیروی محدود است ولی بسیج با توجه به مردمی بودن ان دارای قدرتی بدون محدودیت است.

وی بسیج را عامل ارتقای شخصیت و هویت بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: امنیت و اقتدار، کرامت برای ملت جمهوری اسلامی ایران توسط بسیج بدست می آید.

سرهنگ عاشوری با اشاره به جایگاه و نقش بسیج، گفت: بسیج موجب عظمت و اقتدار نظام مقدس اسلامی در صحنه جهانی شده است.

وی به پیروزی جبهه مقاومت برگروه تروریستی داعش نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این پیروزی ها به واسطه تأثیرپذیری مردم سوریه و عراق از بسیج نظام مقدس اسلامی بوده که سبب شد نگاه جهان نسبت به این قشر تغییر کند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به شرایط خاص و حساس امروز، تصریح کرد: امروز در سرنوشت سازترین مقطع برخورد با جهان قرار داریم حضور باشکوه تر بسیجیان در میدان سبب ناامیدی بیشتر دشمنان می شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


60 تیم راهداری در محورهای برفگیر گیلان مستقر شدند