پرداخت جریمه رانندگی با موبایل


پرداخت جریمه رانندگی با موبایل

پرداخت جریمه رانندگی با موبایل : خوشبختانه این امکان فراهم شده است که رانندگان با موبایل جریمه های رانندگی خود را پرداخت کنند.این خدمت جدید توسط شرکت آسان پرداخت صورت گرفته است و به وسیله درگاه پرداخت های موبایل شامل کدهای یو اس اس دی و اپلیکیشن آپ  به رانندگان این امکان را می دهند که […] نوشته پرداخت جریمه رانندگی با موبایل اولین بار...

پرداخت جریمه رانندگی با موبایل : خوشبختانه این امکان فراهم شده است که رانندگان با موبایل جریمه های رانندگی خود را پرداخت کنند.این خدمت جدید توسط شرکت آسان پرداخت صورت گرفته است و به وسیله درگاه پرداخت های موبایل شامل کدهای یو اس اس دی و اپلیکیشن آپ به رانندگان این امکان را می دهند که قبوض جریمه خود را پرداخت نمایند و دیگر نیازی نیست به شعب بانک ها یا پایانه های فروش به صورت حضوری مراجعه نمایند.

نحوه ی پرداخت جریمه رانندگی با موبایل

پرداخت جریمه رانندگی با موبایل : برای اینکه بتوانید از این خدمت استفاده کنید می توانید از طریق درگاه پرداخت را انجام بدهید. بدین صورت که شماره گیری #۷۳۳* را انجام بدهید و سپس از میان گزینه های که برای شما ظاهر می شود پرداخت و بعد از آن جریمه را انتخاب کنید و با وارد کردن شناسه قبض و پرداخت می توانید عملیات را به اتمام برسانید البته انتخاب گزینه بارکد خوان برای شما نیز وجود دارد که می توانید از آن استفاده نمایید.

اگر می خواهید از اپلیکیشن اپ نیز می توانید استفاده نمایید. بدین صورت که ابتدا اپلیکیشن اپ را دانلود کنید و بر روی گوشیتان نصب نمایید پس از آن با وارد کردن شناسه قبض و انتخاب گزینه بارکد خوان عملیات پرداخت را انجام بدهید.
نکته) اگر جریمه توسط دوربین ثبت شده باشد دیگر شناسه قبض و پرداخت در دسترس نیست و شما باید به پلیس +۱۰مراجعه نمایید تا بتوانید خلافی را دریافت و سپس پرداخت نمایید.

نکته) اپ یک برنامه بسیار کاربردی است که به صورت رایگان در دسترس کاربران عزیز می باشد. در اپلیکیشن ” آپ ” امکانات زیادی وجود دارد که شما می توانید با نصب این اپلیکیشن از آنها مانند شارژ اینترنت، کارت به کارت ، خریدشارژ ، قبض خدماتی ،قبض موبایل و … استفاده نمایید و تنها کافی است به اینترنت متصل باشید و همچنین رمز دوم (رمز اینترنتی) کارت عابر بانکتان را داشته باشید.

نظرتان را در مورد پست ” پرداخت جریمه رانندگی با موبایل ” با ما در قسمت دیدگاه ها در میان بگذارید. پیشنهاد میکنم مقاله راهور ۱۲۰ خلافی خودرو را هم مطالعه نمایید.

loading...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !