بررسی روابط کنسولی میان یران و عراق


بررسی روابط کنسولی میان یران و عراق

نشت بررسی روابط کنسولی میان ایران و عراق با حضور سرکنسول ایران در دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور برگزار شد.

بررسی روابط کنسولی میان یران و عراقبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست بررسی روابط کنسولی میان جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق، با حضور میرمسعود حسینیان، دیپلمات ایرانی و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استان کربلای عراق و به همت کمیته بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در محل دفتر این اتحادیه برگزار شد.

ابتدای این جلسه، با ارائه توضحیاتی جامع، پیرامون عملکرد و برنامه‌های کمیته بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل همراه بود.

در ادامه، میرمسعود حسینیان تحلیلی از وضعیت و تحولات منطقه از زوایای مختلف، نقش جمهوری اسلامی ایران در این تحولات و همچنین پیروزی‌های اخیر محور مقاومت ارائه کرد و سپس روابط دیپلماتیک و سیاسی بین 2 کشور ایران و عراق و عرصه‌های همکاری 2 جانبه این 2 کشور مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین موضوع اربعین و بررسی ابعاد مختلف، ظرفیت‌ها و عرصه‌های تاثیرگذاری در این رویداد عظیم جهان اسلام نیز از جمله مهمترین مسائلی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

نشت بررسی روابط کنسولی میان ایران و عراق

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان