دیدنی های شانگهای؛ شلوغ ترین بندر دنیا (+عکس)


پول‌نیوز -شانگهای بزرگ‌ترین شهر کشور چین و یکی از شلوغ‌ترین بنادر دنیا است که در دهانه رودخانه یانگ تسه (Yangtze) با فاصله اندکی از اقیانوس آرام قرار گرفته و رابط میان چین و دنیای خارج است. این بندر شگفت‌انگیز و شلوغ از جاذبه‌های دیدنی و...

پول‌نیوز -شانگهای بزرگ‌ترین شهر کشور چین و یکی از شلوغ‌ترین بنادر دنیا است که در دهانه رودخانه یانگ تسه (Yangtze) با فاصله اندکی از اقیانوس آرام قرار گرفته و رابط میان چین و دنیای خارج است. این بندر شگفت‌انگیز و شلوغ از جاذبه‌های دیدنی و هیجان‌انگیز زیادی برخوردار است که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره‌‌ای کوتاه می‌کنیم.برج مروارید شرقی یک برج رادیو تلویزیونی در منطقه پودانگ (Pudong) مجاور رودخانه هوانگ پو (Huangpu)، روبه‌روی تفرجگاه باند (The Bund) است که با ۴۶۸ متر ارتفاع سومین برج بلند در جهان به شمار می‌رود.

دیدنی های شانگهای؛ شلوغ ترین بندر دنیا (+عکس)

در بالای این برج می‌توانید شاهد چشم‌انداز زیبایی از شهر جدید شانگهای و رودخانه دیدنی هوانگ‌پو و همچنین منظره‌ای بی‌نظیر از تفرجگاه باند باشید. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این برج می‌توان به ۱۵ نقطه برای تماشای شهر، رستوران گردان بزرگ، هتل با اتاق‌هایی با مناظر فراموش نشدنی اشاره کرد.

دیدنی های شانگهای؛ شلوغ ترین بندر دنیا (+عکس)

موزه شانگهای از مهم‌ترین موزه‌های چین است که در میدان پیپل (People’s Square) در محله هانگپوی شانگهای قرار گرفته است. این موزه در ۵ طبقه، مجموعه‌ای بیش از ۱۲۰ هزار آثار تاریخی چین از جمله برنز، مجسمه‌های سنگی و گچی، سفال، سرامیک، نقاشی‌های مرکب، آثار خوشنویسی، انواع مُهر، آثار هنری اقلیت‌های قومی، انواع سکه و اسباب و اثاثیه را به معرض نمایش گذاشته است. این موزه همچنین دارای یازده گالری و سه سالن ویژه نمایشگاه‌های موقت است.

دیدنی های شانگهای؛ شلوغ ترین بندر دنیا (+عکس)

پودانگ منطقه‌ای در شانگهای است که به‌عنوان مرکز مالی و تجاری چین شناخته می‌شود. این منطقه که در ضلع شرقی رودخانه هوانگ‌پو (Huangpu) قرار گرفته، دارای موزه‌هایی جذاب، برج‌هایی بلند، هتل‌های معروف شانگهای و چشم‌اندازی زیبا از تفرجگاه باند است. برج جین مائو،‌ مرکز مالی جهانی شانگهای و برج نمادین مروارید شرقی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه به شمار می‌روند.



منبع:کجارو

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسابقه سرعت بین 6 ورژن از سونیک خارپشت!