لوئیس همیلتون بهترین راننده فصل 2017 فرمول یک


فرمول یک ایران – رؤسای تیم های حاضر در فرمول یک لوئیس همیلتون را به عنوان بهترین راننده فصل اخیر فرمول یک انتخاب کردند. سایت موتوراسپرت مدت هاست که در پایان فصل بین رؤسای تیم های فرمول یک رای گیری می کند تا بهترین راننده ی هر فصل را انتخاب کنند. در پایان این رای گیری همیلتون بریتانیایی بالاتر از مکس ورشتپن از ردبول قرار گرفت، بالاتر از...

فرمول یک ایران – رؤسای تیم های حاضر در فرمول یک لوئیس همیلتون را به عنوان بهترین راننده فصل اخیر فرمول یک انتخاب کردند.

سایت موتوراسپرت مدت هاست که در پایان فصل بین رؤسای تیم های فرمول یک رای گیری می کند تا بهترین راننده ی هر فصل را انتخاب کنند. در پایان این رای گیری همیلتون بریتانیایی بالاتر از مکس ورشتپن از ردبول قرار گرفت، بالاتر از راننده جوانی که امسال 20 ساله شد و در این سن کم از نظر باتجربه های فرمول یک دومین راننده برتر این رقابت هاست.

لوئیس همیلتون بهترین راننده فصل 2017 فرمول یک لوئیس همیلتون بهترین راننده فصل 2017 فرمول یک لوییس همیلتون و مکس ورشتپن – گرندپری ژاپن 2017

هر کدام از رئیس ها 10 راننده برتر خود را انتخاب کردند و طبق روش امتیازدهی مرسوم فرمول یک جمع امتیازات رتبه بندی را مشخص کرد. همیلتون 233 امتیاز از 250 امتیازی که می توانست بگیرد را به دست آورد و با فاصله ای 90 امتیازی بالای ورشتپن قرار گرفت.

سباستین فتل از فراری که فرد ناکام در جدال قهرمانی بود از سال قبل دو رتبه بالاتر آمد و با دو امتیاز کمتر نسبت به مکس در رده سوم قرار گرفت. دنیل ریکاردو چهارم شد، درست مثل سال قبل. استبان اکون از فورس ایندیا که نشان داد یک راننده فوق العاده برای تضمین آینده مرسدس است در رده پنجم جای گرفت. برای اطلاع باید بگوییم که هم تیمی اش سرجیو پرز بین 10 نفر هم قرار ندارد و این شکست سنگینی برای مرد مکزیکی فرمول یک است.

لوئیس همیلتون بهترین راننده فصل 2017 فرمول یک لوئیس همیلتون بهترین راننده فصل 2017 فرمول یک استبان اکون و سرجیو پرز – گرندپری ایتالیا 2017

با وجود سال بدی که مک لارن داشت فرناندو آلونسو عملکرد خوب خودش را داشت و ششم شد. کیمی رایکونن در رده هفتم قرار گرفت ولی مجبور است که جایگاهش را با کارلوس ساینز به اشتراک بگذارد. نیکو هالکنبرگ هم امسال دیگر بین 10 نفر قرار گرفت و حالا نهمین راننده برتر فرمول یکی می باشد.

لوئیس همیلتون بهترین راننده فصل 2017 فرمول یک لوئیس همیلتون بهترین راننده فصل 2017 فرمول یک والتری بوتاس – مسابقه گرندپری مالزی 2017

شوک بزرگ این رای گیری قرار گرفتن والتری بوتاس در رده دهم است، راننده ای که اولین سالش را در تیم مرسدس پشت سر گذاشت به نظر انتظارات بقیه را برآورده نکرد. این مرد فنلاندی امیدوار بود که پس چهار پول پوزیشن و سه بردی که در 2017 کسب کرد جایگاه بهتری نصیبش شود.

او در جدول رده بندی قهرمانی سوم شد ولی به نظر این اتفاق تاثیر زیادی روی رؤسای تیم های فرمول یک نگذاشته است. آن ها تنها 39 امتیاز به او دادند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



بروزرسانی تیم ها برای گرندپری مکزیک 2017