آخرین اخبار از تراکتورسازی/ مشخص شدن لیست مازاد و قطعی شدن حضور اسلامى‌خواه


لیست 6 نفره مازاد تیم تراکتور سازی تبریز مشخص شد است.


آخرین اخبار از تراکتورسازی/ مشخص شدن لیست مازاد و قطعی شدن حضور اسلامى‌خواه

وبسایت رسمی برنامه نود - لیست 6 نفره مازاد تیم تراکتور سازی تبریز مشخص شد است.

به گزارش وبسایت نود، لیست مازاد تیم تراکتور سازی توسط کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفته است و مسئولین این باشگاه در حال بررسی شرایط جدایی و یا معاوضه بازیکنان اعلام شده هستند.

نام شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی، محمد نوری، سینا عشوری در لیست مازاد این تیم دیده می شود و همچنین نام امیر نصر آزادانی و هادی محمدی نیز به دلیل مصدومیت از لیست بازیکنان این تیم خارج خواهد شد.

قائم اسلامى‌خواه، هافبک پیشین تیم دسته اولی بادران تهران مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته بود که حضور این بازیکن نیز به عنوان سرباز در تراکتور سازی قطعی شده است. احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر نیز در روز های گذشته از ذوب آهن به عنوان بازیکن سرباز به نماینده تبریز ملحق شده اند.

شنیده می شود، سامان نریمان جهان، بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز نیز مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته است و احتمال معاوضه این بازیکن با یکی از بازیکنان لیست مازاد تراکتور سازی وجود دارد. تقویت خط حمله تراکتور سازی یکی از برنامه های اصلی کادر فنی این تیم بوده و حتی پیشنهاد معاوضه لوسیانو پریرا و ابراهیمی نیز به صنعت نفت آبادان ارایه شده است.

20441

داخلی اختصاصی تراکتورسازی محمد نوری سینا عشوری شهرام گودرزی قائم اسلامی خواه
اختصاصی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان