مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» برگزار می شود


خبرگزاری شبستان: مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» به همت موسسه غدیر شناسی و در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می شود.

سرویس : مهدویت و غدیر - غدیر زمان : ۱۳۹۶/۹/۲۰ - ۱۱:۵۵ شناسه خبر : ۶۷۵۲۲۴

مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» برگزار می شود
خبرگزاری شبستان: مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» به همت موسسه غدیر شناسی و در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می شود.
 مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری شبستان:‌ به همت موسسه غدیر شناسی، مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» برگزار می شود.

امیر رهبر،‌ مدیر روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی و دبیر برگزاری مسابقه «شیعه پاسخ می گوید» با اعلام این خبر، گفت: این مسابقه در دو بخش حضوری و مجازی ۱۷ اسفند سال جاری برگزار می شود و منبع این مسابقه از کتاب «شیعه پاسخ می گوید» نوشته مرجع تقلید عالم تشیع، آیت الله مکارم شیرازی است.

دبیر برگزاری مسابقه شیعه پاسخ می گوید، اظهار کرد: فرصت ثبت نام در این مسابقه تا ۲۲ بهمن است و شرکت کنندگان در صورتی که بخواهند، می توانند کتاب را از مؤسسه غدیرشناسی تهیه کنند، این کتاب به بهای ۱۰ هزار تومان (هزینه کتاب + هزینه پست) در اختیار علاقمندان در سراسر کشور قرار می گیرد.

مدیر روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مزایای شرکت گروهی در این مسابقه افزود: ثبت نام گروهی به ثبت‌نام‌هایی گفته می‌شود که حداقل ۱۱۰ نفر از یک نهاد توسط رابط و یا یک فرد فعال فرهنگی اقدام به ثبت‌نام و حضور در مسابقه کنند؛ همچنین، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مساجد، دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها، ادارات دولتی، عقیدتی سیاسی نهادهای نظامی، کارخانجات، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، سمن‌ها (تشکل های مردم‌نهاد)، هیئات مذهبی، از جمله شرکت‌کنندگان گروهی محسوب شده و این افراد دوبار در قرعه‌کشی شرکت داده می شوند.

رهبر ادامه داد: همه متقاضیان مسابقه مجازی می‌توانند درصورت تمایل، روز جمعه ۱۱ اسفند به منظور آشنایی با فضای اجرای مسابقه، در یک مسابقه آزمایشی (تمرینی) شرکت کنند. البته متقاضیان مسابقه حضوری مشمول این مسابقه تمرینی نمی‌شوند؛ ضمن اینکه نتایج این مسابقه تا اواسط فروردین ماه۹۷ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه غدیرشناسی اعلام می شود.

دبیر برگزاری مسابقه «شیعه پاسخ می گوید»، تصریح کرد: به منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با سؤالات مسابقه، تعداد ۵ نمونه سؤال از طریق کانال تلگرامی مؤسسه غدیرشناسی، به نشانی https://t.me/ghadirshenasi در اختیار همه متقاضیان (اعم از حضوری و مجازی) قرار می گیرد.

رهبر در پایان به اهداف مسابقه کتاب خوانی اشاره کرد و گفت:‌ پاسخگویی به ۱۰ شبهه اعتقادی در موضوعات؛ تحریف قرآن، تقیه، عدالت صحابه، احترام به قبور بزرگان، نکاح موقت، سجده بر زمین، جمع میان دو نماز، مسح پاها در وضو، بسم الله سوره حمد؛ ترویج فرهنگ کتابخوانی؛ افزایش توان علمی و معرفتی شیعیان و محبین اهل‌بیت(ع) در پاسخگویی به شبهات؛ اهتمام به اصل وحدت اسلامی و همدلی بین مسلمانان از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

پایان پیام/248
 مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» برگزار می شود
 مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» برگزار می شود  مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» برگزار می شود  مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» برگزار می شود  مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» برگزار می شود  مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» برگزار می شود  مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» برگزار می شود  مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» برگزار می شود  مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» برگزار می شود
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
مسابقه کتابخوانی ‌«شیعه پاسخ می گوید»
|
مسابقه کتابخوانی
|
مهدویت
|

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ظهور امام زمان(عج) استغاثه عمومی می‌خواهد