فعالیت 18 پایگاه ثابت، سیار و امداد هوایی در محورهای استان سمنان


فعالیت 18 پایگاه ثابت، سیار و امداد هوایی در محورهای استان سمنان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از فعالیت 18 پایگاه ثابت و سیار و امداد هوایی هم‌زمان با آغاز طرح زمستانه در محورهای استان سمنان خبر داد.

«علی آقا یحیایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هلال‌احمر استان سمنان با 14 پایگاه ثابت، 3 پایگاه سیار هم‌چنین یک پایگاه امداد هوایی در ایام زمستان در جهت امدادرسانی به مسافران در محورهای استان سمنان حضور خواهد داشت.

وی گفت: 53 امدادگر و نجات‌گر بصورت 24 ساعته در پایگاه‌های امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان سمنان برای انجام خدمات امدادرسانی حضور دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان افزود: پایگاه‌های این جمعیت در محورهای استان سمنان مجهز به وسایل اسکان و تغذیه اضطراری شامل نان خشک، خرما و کنسرو و امدادگران هم مجهز به لباس‌های گرم و تجهیزات گرمایشی هستند.

یحیایی خاطرنشان کرد: به رانندگان و مسافران توصیه می‌شود حتمأ پیش از انجام سفر از وضعیت آب و هوایی جاده‌ها و وضعیت جاده‌ها کسب اطلاع کنند و در صورت لزوم به انجام سفر، حتمأ تجهیزات کامل مانند زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و... به‌همراه داشته باشند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان هدف از طرح زمستانه را خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت: تلفن 112 بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی مردم در طرح زمستانی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال 2024