طرز تهیه استیک گوشت گوسفندی خوشمزه و لذیذ


استیک در طعم های مختلفی تهیه می شود.  استیک گوساله، پیتزا استیک گوشت، استیک با سس قارچ و… از جمله استیک های محبوب و خوشمزه می باشد. در این مطلب، طرز تهیه استیک گوشت گوسفندی و نکات لازم برای مزه دار کردن و از بین بردن بوی آن را به شما آموزش داده ایم. مواد لازم کره: یک دوم فنجان پودر سیر: 2...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

استیک ها به دلیل اینکه دستور ساده ای برای پخت دارند و مدت زمان کمی برای آماده شدن نیاز دارند، محبوبیت فراوانی در بین عامه مردم دارند. در این مطلب طرز تهیه استیک گوشت گوسفندی خوشمزه را به شما پیشنهاد می کنیم.

استیک در طعم های مختلفی تهیه می شود. استیک گوساله، پیتزا استیک گوشت، استیک با سس قارچ و… از جمله استیک های محبوب و خوشمزه می باشد. در این مطلب، طرز تهیه استیک گوشت گوسفندی و نکات لازم برای مزه دار کردن و از بین بردن بوی آن را به شما آموزش داده ایم.

مواد لازم

کره: یک دوم فنجان پودر سیر: ۲ قاشق چای خوری سیر ریز شده: ۴ عدد گوشت: سه چهارم گوشت راسته ی گوسفند نمک و فلفل: یک قاشق چای خوری

طرز تهیه استیک گوشت گوسفندی خوشمزه

منقل را آماده کنید. در درون ماهی تابه ای کوچک کره را آب کنید و پودر سیر را به همراه سیرهای ریز شده به کره آب شده اضافه کنید.

طرز تهیه استیک گوشت گوسفندی خوشمزه و لذیذ

استیک ها را به نمک و فلفل آغشته کنید. زمانی که این مرحله به پایان رسید، استیک ها را در درون ظرف های نیمه گرم قرار دهید. در مرحله بعدی طرز تهیه استیک گوشت گوسفندی, جهت مزه دار شدن استیک ها مایه ای را که درست کردید، بر روی استیک پخش کنید.



طرز تهیه استیک گوشت گوسفندی خوشمزه و لذیذ

طرز تهیه استیک گوشت گوسفندی خوشمزه و لذیذ


طرز تهیه استیک گوشت گوسفندی خوشمزه و لذیذ

به طور کلی سیر و پیاز از جمله موادی هستند که در ایجاد طعم عالی و مطلوب بسیار تاثیر گذارند. گوشت ها اغلب بدون مزه دار کردن بوی مطلوبی ندارند. با تهیه چنین مایعی هم می توان طعم گوشت را دلپذیرتر کرد و هم می توان بوی نامطلوب آن را از بین برد. اکنون استیک طعم دار را بر روی منقل قرار دهید و اجازه دهید تا مغز پخت شود.

بعد از چند دقیقه استیک را بر روی منقل برگردانید و حواستان باشد که استیک کاملا پخته شود.

طرز تهیه استیک گوشت گوسفندی خوشمزه و لذیذ

استیک خوشمزه شما آماده است و می توانید آن را با لیمو و سبزیجات میل کنید. از اینکه در دستور تهیه استیک گوشت راسته گوسفندی با ما همراه بودید، صمیمانه سپاس گذاریم و امیدواریم مطالب ما در این زمینه مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در صورت تمایل برای دیدن انواع استیک کلیک نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع خورش و خوراک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل