آب‌شیرین‌کن 35 هزار مترمکعبی در بوشهر احداث می‌شود


آب‌شیرین‌کن 35 هزار مترمکعبی در بوشهر احداث می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر از توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها برای تامین آب شرب مورد نیاز استان خبر داد و گفت: امکان‌سنجی احداث آب‌شیرین‌کن 35 هزار مترمکعبی در بوشهر انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در بازدید از شهرک صنعتی دریایی بوشهر و اراضی مورد نظر برای احداث آب شیرین کن بوشهر اظهار داشت: در این بازدید امکان سنجی اراضی مورد نظر برای ساخت تاسیسات آب شیرین کن بوشهر با ظرفیت ۳۵ هزار متر مکعب مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: طراحی اراضی در نظر گرفته شده باید به نحوی باشد که اختلالی در فعالیت واحدهای ساخت کشتی سازی در این منطقه ایجاد نشود.

استاندار بوشهر بیان داشت: هدف ما از این بازدید حل مشکل مربوط به واحد کشتی سازی در جوار محوطه ساخت تاسیسات آب شیرین کن است اما نکته مهم موضوع بحران آب در بوشهر است که باید این مسئله هم حل شود.

گراوند اظهار داشت: با توجه به مشکلات آب شرب بوشهر، باید راهکاری هم برای فعالیت شرکت کشتی سازی در این منطقه پیدا کنیم و هم موقعیت مناسب برای ساخت آب شیرین کن فراهم شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر هم در این بازدید با بیان وضعیت جغرافیایی و موقعیت محل اجرای تاسیسات آب شیرین کن و شرکت کشتی سازی گفت: هدف ما حل مشکل شرکت کشتی سازی و تامین آب مورد نیاز مردم بوشهر است.

محمدحسن باستی بیان کرد: باید با همکاری شرکت کشتی سازی و مجموعه آب و فاضلاب استان، موضوع اراضی مورد استفاده برای تاسیسات آب شیرین کن و شرکت کشتی سازی که نیازمند اراضی نزدیک آب دریا است حل و فصل کنیم.

قرار است در بخشی از اراضی شهرک صنایع دریایی بوشهر برای احداث تاسیسات آب شیرین کن بوشهر اختصاص یابد که این پروژه در ۲ فاز و هر فاز ۳۵ هزار مترمکعب ظرفیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا