نمای ساختمان‌ها محل جولان طراحان نیست


نمای ساختمان‌ها محل جولان طراحان نیست

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد به سازوکار ناکارآمد تایید و تصویب منظر سازه‌های اصفهان گفت: نما و بدنه ساختمان‌ها نقش مهمی در شکل‌گیری هویت و ساختار شهرها دارد و محل جولان طراحان نیست.

به گزارش خبرنگار ایسنا، شیرین طغیانی صبح امروز (یکشنبه) در شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: نمای ساختمان‌ها، به ویژه ساختمان‌های مسکونی تاثیر روشن و عمیقی در شکل گیری هویت و منظر شهر دارد.

وی ادامه داد: سیما و منظر شهر اصفهان به محلی برای جولان دادن گروهی از طراحان با نماهای تمام سنگی الهام گرفته از روم و یونان شده‌ است که آرامش بصری را از شهروندان صلب کرده است. در این شرایط کمیته سیما و منظر شهری چه می‌کند؟

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: سه احتمال بیشتر وجود ندارد. یا کمیته سیما و منظر نقش نمایشی دارد، یا روابط برخی از طراحان با این کمیته جای ضابطه را گرفته است و یا اقدامات این کمیته ضمانت اجرایی کافی ندارد.

همچنین مهدی مزروعی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان طی تذکری خواستار تسریع در اجرای احیا سینما ساحل اصفهان شد و گفت: شهرداری حتما در چارچوب زمانبندی پیشنهادی بودجه مشخص شده را به این پروژه تزریق کند تا این پروژه بتواند در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

اصغر برشان، عضو شورای شهر اصفهان نیز در تذکر خود خواستار توجه بیشتر به کارگران شهرداری اصفهان شد و گفت: فراموش نکنیم پرداخت به موقع و کامل حقوق و دستمزد کارگرانی که در سازمان‌ها و شرکت‌های گوناگون شهر خدمت رسانی می‌کنند نخستین و مهم‌ترین تعهد کارفرما است. به همین خاطر این مسئله باید در اولویت باشد.

هم‌چنین پورمحمد شریعتی‌نیا، عضو شورای شهر اصفهان با یادآوری وعده‌های انتخاباتی شورای پنجم گفت: این شهر سرشار از فرصت و تهدید است. مبادا فراموش کنیم عدالت محوری، شفاف‌سازی، جوان‌گرایی و تحول همان قول و قراری بود که باعث شد عموم مردم به لیست امید رای بدهند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: مدیران این شرکت در پایان هر ماه برای پرداخت حقوق کارمندان و رانندگان با مشکل روبه‌رو هستند. شرکت واحد دارای زیان انباشته بسیاری است و باید هرچه زودتر برای آن راهکاری اندیشیده شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی