نقش بخش خصوصی در برنامه‌های رویداد تبریز 2018


نقش بخش خصوصی در برنامه‌های رویداد تبریز 2018

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش بخش خصوصی در برنامه‌های رویداد تبریز2018 گفت: جلسات مستمر و متعدد با مدیران بخش خصوصی استان از جمله واحدهای صنعتی و صنفی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های رویداد تبریز 2018 در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، «حسین نجاتی» در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار کرد: بزرگترین نقش بخش خصوصی در عرصه‌های تبلیغی، تبیینی و اجرایی برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ است که در این مدت چهار جلسه با حضور روسای انجمن‌های صنعتی و اتحادیه‌های صنفی و مدیران دولتی نظیر سازمان میراث فرهنگی و شهرداری برگزار شده است.

وی نحوه مشارکت در برنامه‌ها و پیش نیاز ورود این بخش به برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ را از جمله اهداف این جلسات دانست و گفت: گام نخست درج لوگوی تبریز ۲۰۱۸ بر روی محصولات تولیدی برای مصرف داخل و یا ویژه صادرات است که این اقدام باعث خواهد شد فاز تبلیغی موضوع به نحو شایسته‌ای انجام شود.

نجاتی تصریح کرد : در گام‌های بعد مشارکت اتحادیه‌های صنفی در اجرای جشنواره‌های مختلف ضروری است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که اصناف باید در پذیرایی از مهمانان خارجی و داخلی آمادگی کامل را داشته باشد، یادآور شد: در این میان دغدغه‌هایی نیز از سوی مدیران بخش خصوصی مطرح هست که یک به یک آن‌ها در ستاد استانی در حال پیگیری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟