به گزارش ایسنا، «حسین نجاتی» در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار کرد: بزرگترین نقش بخش خصوصی در عرصههای تبلیغی، تبیینی و اجرایی برنامههای تبریز ۲۰۱۸ است که در این مدت چهار جلسه با حضور روسای انجمنهای صنعتی و اتحادیههای صنفی و مدیران دولتی نظیر سازمان میراث فرهنگی و شهرداری برگزار شده است.
وی نحوه مشارکت در برنامهها و پیش نیاز ورود این بخش به برنامههای تبریز ۲۰۱۸ را از جمله اهداف این جلسات دانست و گفت: گام نخست درج لوگوی تبریز ۲۰۱۸ بر روی محصولات تولیدی برای مصرف داخل و یا ویژه صادرات است که این اقدام باعث خواهد شد فاز تبلیغی موضوع به نحو شایستهای انجام شود.
نجاتی تصریح کرد : در گامهای بعد مشارکت اتحادیههای صنفی در اجرای جشنوارههای مختلف ضروری است.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجانشرقی با اشاره به اینکه اصناف باید در پذیرایی از مهمانان خارجی و داخلی آمادگی کامل را داشته باشد، یادآور شد: در این میان دغدغههایی نیز از سوی مدیران بخش خصوصی مطرح هست که یک به یک آنها در ستاد استانی در حال پیگیری است.
انتهای پیام