خبرنگار ایلنا دو رتبه برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر را به خود اختصاص داد


فائقه راغی خبرنگار ایلنا در اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای...
فائقه راغی خبرنگار ایلنا در اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای "ابوذر" سیستان و بلوچستان رتبه سوم بخش گزارش نویسی و رتبه دوم بخش یادداشت نویسی را به خود اختصاص داد.
خبرنگار ایلنا دو رتبه برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر را به خود اختصاص داد

فائقه راغی خبرنگار ایلنا در اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای "ابوذر" سیستان و بلوچستان رتبه سوم بخش گزارش نویسی و رتبه دوم بخش یادداشت نویسی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" در استان سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز در زاهدان برگزار شد.

یوسف علی بیگی، مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم با بیان اینکه این جشنواره به همت سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان برگزار شده اظهار داشت: جشنواره رسانه ای ابوذر با همکاری سازمان های سراج، روابط عمومی سپاه سلمان،قرارگاه فضای مجازی سپاه سلمان ،شبکه هامون و بسیج رسانه برگزار شده است.

علی بیگی عنوان کرد: دشمن شناسی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با تروریسم، آزاداندیشی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، اقدام انقلابی از جمله موضوعات آثار ارسالی خبرنگاران به جشنواره بوده است.

وی افزود: تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره ، از طریق ربات تلگرام اقدام به ثبت نام و ارسال آثار خود نموده اند.

وی افزود: امسال در مجموع 84 اثر در قالب‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از این تعداد 20 اثر در بخش خبر، 36 اثر در بخش گزارش،‌ 5 اثر در بخش یادداشت، 7 اثر در بخش مستند، 12 اثر در بخش کلیپ و 24 اثر در بخش عکس بوده است.

علی بیگی گفت: داوری این آثار توسط چهره‌های شاخص و مطرح کشوری در تهران انجام شده و پس از داوری، 18 اثر به عنوان برگزیده معرفی و به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور راه یافتند.

رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهدا وظیفه خود را در قبال مردم و انقلاب اسلامی انجام داده اند.

وی با تاکید بر حضور رسانه ها در این کنگره و اطلاع رسانی در این خصوص ، عنوان کرد:کنگره ملی شهدای استان از 20 لغایت 24 بهمن ماه جاری در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح سپاس، تندیس و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد که برگزیدگان اول تا سوم بخش یادداشت به ترتیب "احمد ملاشاهی، فائقه راغی و حوریه رخشانی" برگزیدگان اول تا سوم بخش گزارش به ترتیب "اسماعیل مرادقلی، حمیده ذوالفقاری و فائقه راغی" (سرپرست خبرگزاری ایلنا در سیستان بلوچستان)و برگزیدگان اول تا سوم بخش عکس به ترتیب "رضا کاظم‌پور، محمد فنائی و مانیا نجفی" بودند.

همچنین در بخش خبر "حمیده ذوالفقاری و آرشام هنرکار و پوریا جهانتیغی" به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته