در این مطلب بابت آن ملت از مردانی که از کاپیتان بی پروایی کردن سینه های خود رنج می برند راهکارهایی فوق العاده را بانظم کرده ایم که با ایفا به جریان انداختن برگردانیدن آن به راحتی از دست ممه های بزرگ خود موقر بی جنبش خواهند شد. در ادامه در مطلب تناسب اندام در مورد چگونه از شر چربی سینه راحت شویم؟ بیشتر صحبت خواهیم کرد.

چگونه از شر چربی سینه راحت شویم؟

سینه‌های مردانه ممکن است تکلم احمقانه‌ای به نظر برسد، اما قطعا فقره سبب هر فردی که از چربی اضافه‌ی تهیه شده در این ناحیه رنج می‌برد حماقت آمیز نیست. وفور و کمی از مردان، سعی می‌کنند با مصرف از روش‌های کاهش زیت موضعی یا عدم ایفا به جریان انداختن وظایف جاکتابی سینه، سینه‌های مردانه‌ خود را کوچک کنند، که حکماً هر دو روش هرگز نتیجه‌ای نخواهند داشت. بدین سبب چگونه از شر سینه‌های مردانه مستقل شوید؟

سینه‌های شجاعانه پخش ناخوشایند چربی بیش از اندازه‌ی بدن در اطراف عضلات سینه‌ی مردهاست، که ظاهری همانند به سینه‌های خانم‌ها ابداع می‌کند. اما سینه‌های غیرتمندانه به دو نوع تقسیم می‌شوند که در ادامه با آنها خودی می‌شویم.

ژنیکوماستی

از آنجایی که ژنیکوماستی سرراست‌تر است، سرآغاز از آن سرآغاز می‌کنیم. ژنیکوماستی که طبق معمول در انگلیسی به gyno نیز نهان می‌شود، پف منسوج سلول سینه، عالم از عدم عدم تعادل در استروژن و تستوسترون در رجال می‌باشد. این مطلب می‌تواند در یک یا هر دو ضرع پراکندگی بیفتد.

در روزگار بلوغ، غیر قدیمی نمی‌باشد و معمولا یک اثر جانبی نامطلوب از استروئیدهای آنابولیک هم هست. هرچند هستی و عدم آن ممکن است حاکی از یک صدمه جدی در اصل پزشکی همچون سرطان، صدمه کبد و یا تومور غده‌ی هیپوفیز نیز باشد.

تستوسترون اضافی، استحاله به استروژن می‌شود، که به گیرنده‌ها در یاخته ساختار بافتار ضرع می‌چسبد و دلیل جلال ضرع می‌شود. ژنیکوماستی ندرتاً به بشره غده، دقیقا در زیرنوک ضرع عیان می‌شود، و می‌تواند آرم بارزی از کاربرد استروئید باشد.

معمولا از نظر ماده گرا دردناک است، و می‌تواند باعث مهربانی فرد نیز بشود. اگر ناشی از تغییرات هورمونی نهادین آمخته تغییرات هورمونی اوقات رسایی باشد، ممکن است خود به خود تداوی بشود، اما طبق معمول در بزرگسالان لزوم است تا از آبگین عمل جراحی برداشته شود.

اگر فکر می‌کنید ممکن است مقید ژنیکوماستی باشید، منظور می‌کنیم با پزشک خود ملاقاتی داشته باشید تا درباره‌ی روش‌های بهی تداوی کردن و ایضاً جلوگیری از آسیب‌های جدی‌تر معاشرت آغشتن کنید.

چربی بیش از حد در قفسه‌ی سینه

نوع دوم سینه‌های مردانه، رایج‌تر و بازهم بهی معالجه کردن آن نیز راحت‌تر می‌باشد. یک سناریوی معمولی در بستگی با این نوع سینه‌های مردانه، به خوبی در بیان یکی از بیماران من نشان داده شده است. او یک مرد ۳۲ ساله است. غیر از آن که کمی پیه ازدیاد در بدن خود دارد، از امنیت کامل بهره مند است. با قد ۱۷۷ سانتی‌متر، ۹۵ کیلوگرم وزن دارد و سونوگرافی آرم داده است که بدن او دارای ۲۳٪ زیت است. هنگامی‌که در کشکول مطب من نشست، آغازین جمله‌ای که گفت این بود: «من پستان دارم.»

او به من گفت که قفسه‌ی سینه‌اش همیشه به همین پایه مسن تر و کهتر بوده است و بالنتیجه اوان از وظایف قطعی قفسه پستان تحاشی کرده است، چون می‌ترسید که علت عظما شدن سینه‌ی او بشود. تمرین ها بایدها و نبایدها مشقات جاکتابی سینه‌ی او حاوی شنا با تکرار بیش می‌شد که تقلا اعوجاج به خاطر ثبات عضلات قفسه ضرع بود، و تقریر کرد که کمی تکلیف ها مشق ها کاردیو ایفا به جریان انداختن داده و بر تغذیه‌اش نیز بررسی داشته است. جای تحسین ندارد که این روش، او را به عواقب حالت نظرش نرساند، علی‌رغم اینکه به مدت ۳ سال کاملا به آن پایبند بود.

چگونه از شر چربی سینه راحت شویم؟

توزیع پیه بدن تا حد زیادی توسط ژنتیک و تا حد کمتری نیز وساطت هورمون‌ها تعیین می‌شود. به آدرس نمودار اگر هورمون استرس کورتیزول در خون شما اضافه یابد، کالری‌های زاید در جایگاه اول نواحی شکم شما تهیه می‌شوند.

بنابراین، روغن اضافه‌ی قفسه‌ی سینه، بی همسر با تمکین کردن از یک برنامه‌ی کاهش پیه کل بدن، از بین می‌رود. همانطور که مکرر ذکر می‌کنم، کاهش چربی موضعی، اساسا نشدنی است. هدف استواری بازگردانیدن پیه قفسه‌ی سینه، با اجرا دادن وظایف جاکتابی سینه‌ی سخت نیز، غیر ممکن است.

علاوه بر آن، اکثر افراد آشنا بداحوال من، از اعمال تکالیف قفسه سینه‌ی شدید نگرانی دارند. این یک اشتباه مسن تر و کهتر است. چربی، فضای اضافی را می‌گیرد، و نفوس تفوق می‌دهند که پس از، از دست باز دادن ارج درخور توجهی چربی، قفسه‌ی سینه شان انبوه کوچک شده است و از تمرکز اغلب بر روی احداث عضلات ضرع کناره گیری می‌کنند.

من نمی‌توانم به اندازه‌ی کافی روی این مبحث ملودی اصلی تاکید کنم که اگر شما سینه‌های مردانه دارید به هیچ عنوان به این حفظه نیست که عضلات قفسه‌ی سینه‌ی شما ارشد می‌باشند! کلید فیروزی در از دست بازگردانیدن چربی، و آزمایش کردن روی هر آبخور ارشد از بدن می‌باشد، و قفسه‌ی ممه نیز از این زینت مستثنی نمی‌باشد.

ورزش

همانطور که در بلندی زبان شد، شما به یک برنامه‌ی تمرینی حاجت دارید که بر روی از دست سپردن چربی کل بدن تاکید داشته شمه و از عضلات ناتوان شما نیز نگهداری کند. برنامه‌های ویژه و عام مازاد یدکی در این اساس نیستی دارد از کاملاً نقشه تمرینی رشد عضلات ضعیف، که از باب از بین برنده شدن ورزیدن بازی کردن سرگرم شدن پیه زیاد سودبخش می‌باشد. سعی نکنید زیت قفسه پستان را با روش چربی سوزی موضعی از بین ببرید.

تغذیه

اگر تغذیه‌ی عصمت نداشته باشید، هیچ ورزشی در جهان نمی‌تواند به شما کمک کند تا از شر سینه‌های غیورانه سبکبار شوید. یک برنامه‌ی تغذیه‌ای درخور دوام دادن، برنامه‌ای است که تا حد امکان بر روی طولانی قسمت‌های بدن تمرکز داشته باشد، دربرگیرنده غذاهای تولید نشده باشد، و بدن شما را با کمبود کالری مقابل کند، که این امر باعث می‌شود تا روغن از بین برود.

کاهش پیه به استاندارد ۰.۵ تا ۱ کیلو در هر هفته را هدفتان ثبات دهید. سریع‌تر و اغلب از این میزان، شما را در اعراض کننده خطر از دست بازگردانیدن گوشت قرار می‌دهد، و از نتایج آزگار مدت آن، بنزین و ساز منفی می‌باشد.

چگونه از شر چربی سینه راحت شویم؟

برخی از کسان بی حرکت نیستند، و این استاندارد را نمی‌پسندند، پس، از این نزهت گاه سیر کنید: آغازین جلسه‌ی معاینه‌ی بیمار من در آگوست ۲۰۱۲ بود. بدوی هدف او آن بود که در تعطیلات کریسمس در کریبان، بتواند فقره سبب تقلب پیراهنش عاطفه حس صلحجویی داشته باشد.

او هر هفته به میزان ۰.۲۵ تا ۰.۵ کیلوگرم کاهش چربی داشت، و بعد از ۱۶ هفته، ۷ کیلو زیت از دست داد و دور عضد مرفق و ران اهرم دسته توانایی و ران او ازدیاد ذایع کرد. در عین حال، با وجود وظیفه ها سنگین کتابخانه سینه‌ای که ارتکاب می‌داد، اندازه‌ی سینه و دور کمر او به میزان نالایق توجهی کاهش گمشده بود.

طی ۶ ماه آتیه او ۵ یا ۵ کیلوی و دنیا اولی کم کرد (با مقیاس ۰.۲۵ کیلوگرم در هر هفته) و به خاطر تموز صوری فوق العاده به دست آورد. همانطور که تغییراتی که راجع به حساب چسبیدگی به هدف خود ایجاد کرده بود، باریک بین و سزاوار امتداد برگردانیدن بودند، قوتمند بود تا وزن حالت نظر خود را گشت وگذار دارد و از شر سینه‌های مردانه‌اش سبکبار شود.

بنابراین، صبر پیش بروید: رجعت کردن آینده، تعهد شده است. هنگامی که بعدی می‌رسد، احساس بهتری دارد که به جایی که می‌خواسته‌ایم کبیر و نابالغ رسا باشیم، تا این که برای چسبیدگی به بعد سراسیمگی کنیم و مجدداً به نقطه‌ی بدایت بازگردیم.