رونمایی از تندیس سردار شهید محمدحسن غفاری/مدیریت جهادی دستاورد دفاع مقدس


رونمایی از تندیس سردار شهید محمدحسن غفاری/مدیریت جهادی دستاورد دفاع مقدس

گرگان - ایرنا همزمان با یازدهمین یادواره شهدا و همایش رزمندگان اطلاعات و عملیات لشکر ویژه 25 کربلای دوران دفاع مقدس در گرگان از تندیس سردار شهید حسن غفاری با حضور سردار مهری رییس پلیس راهور ناجا و استاندار گلستان رونمایی شد.

یازدهمین یادواره شهدا و همایش رزمندگان اطلاعات و عملیات لشکر 25کربلا روز پنجشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد.
سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا در این یادواره و همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: مدیریت جهادی، دستاورد 8 سال دفاع مقدس است.
وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس مراحل مختلفی را پشت سر گذاشتیم ، همچنین پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و با سقوط رژیم شاهنشاهی، استکبار جهانی با تحریم‎ها و فشارهای اقتصادی وارد میدان شد.
سردار مهری همچنین گفت که شهدای مدافع حرم، امنیت را برای مسلمانان و نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند و در حقیقت شهدا باعث عزت و سرافرازی و افتخار کشور شدند.
رییس پلیس راهور با بیان اینکه زمانی که مردم به میدان جنگ آمدند ،پیروز شدیم، افزود: در دوران دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی داشتیم و مهمترین آن احیاء فرهنگ جهاد و شهادت بود.
وی شهدا را مظهر دینداری و معنویت برشمرد و با بیان اینکه حفظ تمامیت ارضی یکی دیگر از دستاوردهای ما در دوران دفاع مقدس بود، افزود: ابهت استکبار جهانی امروز شکسته است.
1648


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | نقطه ضعف احمدی‌نژاد در مقابل بقایی به روایت امیری‌فر