شیلا خداداد در جشن تولد همسر مرحوم علی معلم


شیلا خداداد متولد آبان 1359 است و از بازیگر سینما و تلویزیون ایران می باشد. گفته شده روزی شیلا خداداد در یک داروخانه به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی دیده شده و او پیشنهاد اجرای نقش در فیلم در حال ساخت خود اعتراض را برای شیلا خداداد مطرح نمود. بدین ترتیب شیلا خداداد وارد عرصه سینما گردیده و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد.

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

هفته گذشته در رستوران طهران پارس جمعی از هنرمندان خوب کشورمان تولد همسر مرحوم علی معلم را جشن گرفتند که در این مراسم شیلا خداداد نیز حضور داشت. عکس های این بازیگر خوب کشورمان را در این قسمت با هم بینیم.

شیلا خداداد متولد آبان ۱۳۵۹ است و از بازیگر سینما و تلویزیون ایران می باشد. گفته شده روزی شیلا خداداد در یک داروخانه به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی دیده شده و او پیشنهاد اجرای نقش در فیلم در حال ساخت خود اعتراض را برای شیلا خداداد مطرح نمود. بدین ترتیب شیلا خداداد وارد عرصه سینما گردیده و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد.

شیلا خداداد در جشن تولد همسر مرحوم علی معلم

شیلا خداداد در جشن تولد همسر مرحوم علی معلم

شیلا خداداد در جشن تولد همسر مرحوم علی معلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)