خادم با قبول مسئولیت در امور فنی فداکاری کرد


قهرمان رقابت های کشتی آزاد بازی های المپیک گفت:ورود رسول خادم به حوزه فنی با وجود مسئولیت سنگین ریاست فدراسیون کشتی نوعی از خودگذشتگی است.

خادم با قبول مسئولیت در امور فنی فداکاری کرد

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسن یزدانی با بیان این مطلب افزود:پُر واضح است که ریاست فدراسیونی مثل کشتی کار بسیار سخت و سنگینی است که با مشکلات زیادی هم همراه است اما رسول خادم با وجود همه این مشغله ها در امور فنی نیز قبول مسئولیت کرد که این اقدام او فدارکاری بزرگی است.
قهرمان جهان تصریح کرد:کسانی که کشتی را دنبال می کنند از کارنامه درخشان رسول خادم در زمانی که سرمربی تیم ملی بود اطلاع کافی دارند و امیدورام با بازگشت دوباره او در راس امور فنی شاهد اتفاقات خوبی در کشتی آزاد باشیم.
یزدانی خاطرنشان کرد:روزهای سختی را پیش رو داریم چرا که رقابت های جام تختی، جام جهانی، قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان در برنامه های تیم ملی وجود دارد به همین منظور امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم موفقیت‌های گذشته را تکرار کنیم.
نایب قهرمان رقابت های جهانی درباره وضعیت خود نیز گفت:مصدومیتم رو به بهبود است و شرایط طوری پیش می رود که به زودی به وضعیت مطلوب خواهم رسید و همه انرژی خود را به کار می گیرم تا بار دیگر بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.
انتهای پیام/

حمایت قهرمان المپیک از رسول خادم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا