مرفاوی: با این شایعات می خواهند من را در مقابل هواداران قرار دهند؛ حذف استقلال از آسیا شایعه بود


سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت پیش از آنکه مسئله طلبم و حکم محکومیت مالی باشگاه استقلال تهران توسط کمیته انضباطی را به AFC اطلاع بدهم، هیچ یک از مسئولان باشگاه توجهی به من و حرفهایم نمی کرد. سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت پیش از آنک


مرفاوی: با این شایعات می خواهند من را در مقابل هواداران قرار دهند؛ حذف استقلال از آسیا شایعه بود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت پیش از آنکه مسئله طلبم و حکم محکومیت مالی باشگاه استقلال تهران توسط کمیته انضباطی را به AFC اطلاع بدهم، هیچ یک از مسئولان باشگاه توجهی به من و حرفهایم نمی کرد.

به گزارش وب سایت نود، صمد مرفاوی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در برنامه نود شب گذشته، در خصوص طلبش از استقلال تهران و ارسال این شکایت به AFC توضیحاتی را ارائه کرد. وی در ابتدا گفت:

سال 89 مربی مس کرمان بودم و آن زمان یکی از مدیران استقلال را دیدم و گفتم این طلبم چه می‌شود که گفتند پولی نداریم به شما بدهیم و وضع مالی خوبی نداریم؛ شما به سازمان لیگ و کمیته انضباطی شکایت خود را ببرید و بعد از دریافت حکم، از سازمان لیگ پول می‌گیرید. این راه راحت و خوبی است. در این پرونده کمیته انضباطی به نفع من رای داد؛ اما جالب اینجاست که در جلسه کمیته انضباطی، هیچکس از اعضای باشگاه استقلال حضور نداشت تا دفاعیات باشگاه را مطرح کند.

مرفاوی در ادامه صحبت هایش گفت:

پس از این که رای را گرفتم و آن را به سازمان لیگ بردم، رییس سازمان لیگ گفت پولی نداریم و در ضمن استقلال به سازمان لیگ بدهکار است. از آن زمان تا به حال، استقلال چهار، پنج مدیر عامل عوض کرده، سازمان لیگ دو رئیس و فدراسیون فوتبال هم دو رئیس عوض کردند، اما هیچکس به رای و خواسته من هیچ اهمیتی نداد. بعد از این همه می گویند چرا این مسئله را به خودی ها نمی گویی و رفتی به بیگانه ها گفتی؟ در صورتی که من به هم دین و هم مذهب خودم گفتم، یعنی هفت سال است که دارم می گویم که طلب ما را بدهید، اما هیچ کس توجهی نمی کرد و به ما محل نمی گذاشت. اگر شخص دیگری جای من بود، چه کار می کرد؟ یک راه حل به من بدهید و بگویید که من چه کار باید می کردم.


مرفاوی: با این شایعات می خواهند من را در مقابل هواداران قرار دهند؛ حذف استقلال از آسیا شایعه بود

سرمربی پیشین استقلال تهران عنوان کرد:

آخرین بار هفدهم مهرماه 96، نامه‌ای برای آقای افتخاری نوشتم و حکم‌ها را نشان دادم که اگر طی سه روز طلبم را ندادید، این قضیه را به AFC اطلاع می‌دهم؛ اما یکی از مسئولان باشگاه استقلال به من زنگ زد و‌ گفت 50-40 درصد پولت را می‌دهیم؛ گفتم این شکایت برای هفت سال پیش است و تمام پولم را می‌خواهیم؛ اما به دروغ گفتند وزیر ورزش دستور داده و هیأت مدیره هم تصویب کرده که فقط 50 درصد مطالبات را بدهیم. بنده می دانستم که وزیر این حرف را نزده و وارد این مسائل نمی شوند. با آقای افتخاری صحبت کردم اما ایشان هم همین حرفها را تکرار کردند، یعنی حداکثر 60 درصد پول مرا می دهند ولی من قبول نکردم. به آقای افتخاری گفتم من بعد از هفت سال می خواستم این پول را بگیرم. هفت سال پیش این پول، مبلغ قابل توجهی بود و می توانستم با آن پول یک آپارتمان بخرم اما حالا نمی توانم یک آپارتمان هم اجاره کنم. پس از این دیدار، دیگر نه از باشگاه استقلال تهران و نه از فدراسیون فوتبال خبری نشد. دو حکمی که داشتم را ترجمه کردم و به AFC بردم که پس از دو هفته از باشگاه استقلال تماس گرفتند و گفتند بیا این مسئله را حل کنیم و تمام پولت را هم می دهیم و این پرونده بسته شد.

مرفاوی در پایان صحبت هایش اظهار داشت:

مسئله حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به هیچ وجه صحت نداشت و آنهایی که این مسائل مطرح می کردند، قصد داشتند من را مقابل تماشاگران قرار دهند اما این رفتار آنها اشتباه بوده است. چرا وقتی یک خارجی به ایران می‌آید و شکایت می‌کند، پولش را می‌گیرد؟ اصلاً به کسی پیشنهاد نمی‌دهم که به AFC برود و حتی خودم دوست نداشتم این مسئله را به آنها اطلاع بدهم. اما باور کنید اگر چنین کاری نمی کردم و به AFC اطلاع نمی دادم، هنوز هم باید برای دریافت پول و طلبم معطل می ماندم.

2081

استقلال داخلی اختصاصی صمد مرفاوی برنامه نود کمیته انضباطی AFC
اختصاصی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم