نیسان جوک مناسب چه کسانی است؟


نیسان جوک مناسب چه کسانی است؟

با بررسی برندها و مدل‏ های جدیدی که طی سالیان اخیر به بازار خودرو ایران راه پیدا کرده‏ اند، عوامل زیادی را می‏ توان نام برد که بر موفقیت محصول جدید مهر تأیید می ‏زنند. به عنوان مثال، زیبایی و خوش چهره بودن یکی از آنها است. ولی مهم ‏تر از آن، تصویری است که از قبل در ذهن خودرو دوستان نقش بسته و هر برندی به یک نوع در بین آنها مشهور شده است. نیسان از...

«خبرماشین» - با بررسی برندها و مدل‏ های جدیدی که طی سالیان اخیر به بازار خودرو ایران راه پیدا کرده‏ اند، عوامل زیادی را می‏ توان نام برد که بر موفقیت محصول جدید مهر تأیید می ‏زنند. به عنوان مثال، زیبایی و خوش چهره بودن یکی از آنها است. ولی مهم ‏تر از آن، تصویری است که از قبل در ذهن خودرو دوستان نقش بسته و هر برندی به یک نوع در بین آنها مشهور شده است. نیسان از ابتدای حضورش در کشورمان، پرقدرت ظاهر شده و این موضوع با وجود تجربه‏ های ناموفقی مانند مورانو رنگ نباخته و طرفدارانش کم نیستند. همین باعث شده تا جوک با خیال راحت بر خیابان ‏ها قدم گذاشته و علاقه‏ مندان آن در حال افزایش باشند.

تقسیم بندی و بررسی نوع خریداران با در نظر گرفتن تمامی خصوصیت‏ ها و سلیقه ها، کار آسانی نیست. چون همانند سال ‏های قبل این طور نیست که یک مرد مسن و جا افتاده تویوتا پرادو سوار شده و جوک را اصلاً مناسب خود نبیند! دقیقاً بر عکس این مورد وجود دارد. تجربه یک سال حضور تیوولی در بازار کشورمان نشان داد که هر کسی می‏تواند چنین اتومبیل ‏هایی داشته و به سن و جنسیت، طبقه اجتماعی و رتبه شغلی نمی‏ تواند خیلی مرتبط باشد. دلیل آن هم کاملاً مشخص است: مصرف کننده ایرانی بر حسب بودجه و سپس ظاهر و برند، خودرو می‏ خرد، نه بر اساس کاربردی بودن یک خودرو! بعد از آن می ‏توانیم به آپشن ‏ها، کشور سازنده و خدمات پس از فروش نیز اشاره ‏ای داشته باشیم. هر چند، در حال حاضر مواردی مانند؛ مصرف سوخت، خدمات پس از فروش و البته راحتی استفاده در شهر اهمیت دارند، اما واقعیت این است که ما ایرانی‏ ها، خیلی خودرو دوست و به اصطلاح ماشین باز هستیم! جوک را هر کسی ممکن است بخرد، یک مرد میان سال برای خود یا همسرش، و یا می ‏تواند از طرف والدین برای فرزندان خریداری شده و افراد مجرد و یا خانواده ‏های کم جمعیت بین سنین 20 تا 40 سال، از طرفداران آن شوند. این انتخاب ‏ها در برخی موارد احتمالاً برای کلاس و پرستیژ بوده تا افراد خود را خاص نشان دهند، موردی که جوک به آنها کمک خواهد کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، جوک از زمان ورود تا این لحظه در بازار خودروی ایران تقریباً بدون نگرانی پیش رفته و توانسته سهم قابل قبولی را به دست آورد و به زودی سهم بیشتری را کسب خواهد کرد و به پشتوانه موارد عنوان شده بر موقعیت این خودرو تاثیر خواهد گذاشت. همچنین، بدنه جوک تلفیقی از حس شاسی بلند کوچک با خطوط منحنی و گرد بوده که جعبه‏ای بودن در آن کم‏تر به چشم می‏آید و بیشتر فرمی کوپه و نیمه عضلانی دارد!

جوک کراس‏اووری است با پشتوانه قوی، طراحی متفاوت و جذاب که عملکرد آن در بخش‏های رفاهی، ایمنی و فنی رضایت بخش است. با توجه به این نکته که وارد کننده توانسته در زمینه فروش و خدمات پس از فروش آن، حرفه‏ای و فعال ظاهر شود و افزایش قیمت غیر منطقی گریبان‏گیر جوک نشده، در آینده دیگر محصولات نیسان، ورود موفق خود را به جوک مدیون هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش و قیمت خودروهای نیسان در ایران اینجا کلیک کنید


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیس