«گروه سنتور نوازی معاصر» به سرپرستی اردوان کامکار روی صحنه رفت


«گروه سنتور نوازی معاصر» به سرپرستی اردوان کامکار روی صحنه رفت

رسانه نوا – کنسرت گروه سنتور نوازی معاصر به سرپرستی اردوان کامکار در قالب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد. به گزارش رسانه نوا، بیست و دوم دی ماه تالار وحدت میزبان کنسرت سنتور نوازی معاصر به سرپرستی اردوان کامکار بود. در این کنسرت مهیار طریحی، مصطفی مومنیان و سیاوش کامکار در کنار اردوان...

رسانه نوا – کنسرت گروه سنتور نوازی معاصر به سرپرستی اردوان کامکار در قالب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، بیست و دوم دی ماه تالار وحدت میزبان کنسرت سنتور نوازی معاصر به سرپرستی اردوان کامکار بود.

در این کنسرت مهیار طریحی، مصطفی مومنیان و سیاوش کامکار در کنار اردوان کامکار به هنرنمایی پرداختند. بخش نخست کنسرت به تکنوازی سنتور اردوان کامکار اختصاص یافت و در بخش دوم شاهد تریو سنتور مهیار طریحی، مصطفی مومنیان و سیاوش کامکار بودیم. در بخش سوم نیز قطعات دماوند به آهنگسازی و تنظیم اردوان کامکار، رویا به آهنگسازی و تنظیم مهیار طریحی، روان به آهنگسازی و تنظیم سیاوش کامکار و رها به آهنگسازی و تنظیم مصطفی مومنیان اجرا شدند.

تریو سنتور پس از آزمون‌های فراوان اردوان کامکار از ترکیب‌های متفاوت سنتورها با ابعاد متفاوت به شکل دو سنتور سل کوک و یک سنتور باس به نتیجه رسید و تشکیل شد که ترکیبی جدید در شیوه سنتور نوازی معاصر است.

اعضای این گروه با وجود اینکه بیش از ده سال است از حضور استادشان بهره می‌گیرند، ناگزیر به تقلید از سلیقه استادشان نبوده و با رعایت چارچوب‌های شیوه سنتور نوازی معاصر، بیان شخصی خودشان را نوشتن قطعات تجربه کرده‌اند که در کنار قطعه دماوند اردوان کامکار اجرا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا