خانه وحشت: پدر و مادر آمریکایی 13 فرزند خود را زندانی و شکنجه می‌کردند


خانه وحشت: پدر و مادر آمریکایی 13 فرزند خود را زندانی و شکنجه می‌کردند

در روزهای اخیر، یک خبر حیرت انگیز درباره یک خانه وحشت در رسانه های آمریکا منتشر شد. پدر و مادری در کالیفرنیای آمریکا 13 فرزند خود را در خانه برای سالها زندانی کرده بودند. آسوشیتدپرس در گزارشی درباره جزئیات این رویداد، نوشت: تلفن ویژه فوریت های عمومی موسوم به 911، در ساعت 8 صبح روز یکشنبه زنگ زد. دختر نوجوانی با داستانی...

در روزهای اخیر، یک خبر حیرت انگیز درباره یک خانه وحشت در رسانه های آمریکا منتشر شد. پدر و مادری در کالیفرنیای آمریکا ۱۳ فرزند خود را در خانه برای سالها زندانی کرده بودند.

خانه وحشت: پدر و مادر آمریکایی 13 فرزند خود را زندانی و شکنجه می‌کردند

آسوشیتدپرس در گزارشی درباره جزئیات این رویداد، نوشت: تلفن ویژه فوریت های عمومی موسوم به ۹۱۱، در ساعت ۸ صبح روز یکشنبه زنگ زد. دختر نوجوانی با داستانی باورنکردنی پشت گوشی بود. او توانسته بود ار خانه شان در شهر «پریس»در کالیفرنیا بگریزد. والدینش او را در آنجا به گروگان گرفته بودند. دوازده خواهر و برادر او نیز در آن خانه محبوسند. او می گوید بعضی هایشان هم با زنجیر به تخت هایشان بسته شده بودند.

ماموران پلیس شهر «ریورساید» برای یافتن دختر ۱۷ ساله اعزام شدند. هنگامی که آنان با دختر روبرو شدند، کوچکی جثه او و وضعیت ظاهریش او را ۱۰ ساله نشان می داد.

صحنه کابوس گونه ای که ماموران پس از ورود به خانه خیابان «موئیر وودز» با آن روبرو شدند، به همان وخامت بود که دخترک شرح داده بود. چندین کودک با غل و زنجیر در تاریکی و در حالی که بوی تعفن شدیدی همه جا را گرفته بود، به تخت ها بسته شده بودند.

کوچکترین آنها ۲ ساله بود و ابتدا ماموران تصور می کردند همه گروگان ها کودک هستند، اما بعداً دریافتند که بعضی از آنها از ۱۸ تا ۲۹ ساله اند.

والدین کودکان و نوجوانان زندانی، به نام دیوید آلن تورپین ۵۷ ساله و لوئیز آنا تورپین ۴۹ ساله به اتهام شکنجه کودکان و به خطر انداختن جان انها دستگیر شده اند و برایشان ۹ میلیون دلار وثیقه تعیین شد.

ماموران پلیس، زندانیان را که گرسنه بودند، ابتدا تغذیه کردند و بعد به بیمارستان بردند.

پلیس می گوید همه ۱۳ قربانی این جنایت، ظاهری شبیه کودکان دارند درحالیکه ۷ نفر از آنها، بزرگسال هستند.

وبگردی سایت کسب و کار بازده

خانه وحشت: پدر و مادر آمریکایی ۱۳ فرزند خود را زندانی و شکنجه می‌کردند

خبرخوان هفته

۳۵ بهترین کشور برای مهاجرت و اقامت از طریق سرمایه گذاری ۴۰ فرصت سرمایه گذاری در کسب و کارهای کوچک در کانادا آتنا محمدی دروازه بان تیم فوتبال بانوان ملوان بر اثر سکته قلبی درگذشت نماینده مجلس خواستار رسیدگی قضایی به تخلفات قالیباف در شهرداری شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

واکنش آمریکا به اتهامات لاهه علیه نتانیاهو و گالانت مانند عقرب خود گزیده است