رنجروور اسپرت اینتریور 2018 رونمایی شد | فیلم


رنجرور مجهزترین و لوکس‌ترین شاسی بلند لندرور در مدل 2018 شاهد تغییراتی اندک از جمله در بخش تکنولوژی‌های به کار رفته و قدرت پیشرانه است و بدین‌تریتب جدیدترین مدل شاسی بلند لوکس لندرور دارای پیشرانه‌ی 5 لیتری 8 سیلندر قدرتمند و با توان خروجی 557 اسب بخار است. در شرایط عادی این خبر باید تیتر اول خبرگزاری‌های حوزه خودرو باشد اما خبر تولید نسخه‌ی...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

رنجروور اسپرت اینتریور 2018 رونمایی شد | فیلم

درگ جالب جیپ گرندچروکى و خودروى هات رود | فیل...

رنجروور اسپرت اینتریور 2018 رونمایی شد | فیلم

رانندگى با رنج روور بر روى دو چرخ | فیلم...

رنجروور اسپرت اینتریور 2018 رونمایی شد | فیلم

رنجروور اسپرت اینتریور 2018 رونمایی شد | فیلم...

رنجرور مجهزترین و لوکس‌ترین شاسی بلند لندرور در مدل ۲۰۱۸ شاهد تغییراتی اندک از جمله در بخش تکنولوژی‌های به کار رفته و قدرت پیشرانه است و بدین‌تریتب جدیدترین مدل شاسی بلند لوکس لندرور دارای پیشرانه‌ی ۵ لیتری ۸ سیلندر قدرتمند و با توان خروجی ۵۵۷ اسب بخار است. در شرایط عادی این خبر باید تیتر اول خبرگزاری‌های حوزه خودرو باشد اما خبر تولید نسخه‌ی هیبریدی و پلاگین همین رنجرور با نام P400e طی روزهای گذشته تمام نگاه‌ها را به سمت خود کشانده است.

رنجروور اسپرت اینتریور 2018 رونمایی شد | فیلم

رنجروور | تگ

گری مک‌گاورن، مدیر ارشد بخش طراحی شرکت لندروو معتقد است خریداران محصولات این شرکت از آن‌ها توقع تغییرات اساسی در مدل‌های جدید خودروها دارند. در همین راستا مهندسان لندرور تغییرات اساسی را در شاسی بلند این شرکت اعمال کرده‌اند. آن‌ها با استفاده از جلو پنجره مشبک باز طراحی شده، چراغ‌های LED جدید و بادشکن اسپرت عقب خودرو تا حدودی این تغییرات را لحاظ کرده‌اند. گلگیر عقب خودرو دچار اصلاحاتی شده و با اگزوزهای جدید همخوانی بیشتری دارد. این خودرو در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود. در نمای کناری نیز، شاهد و قسمتی متفاوت بر روی بدنه و در کنار درهای جلویی هستیم که با کشیده شدن بخشی از خطوط آن، زیبایی خاصی به این شاسی‌بلند قدرتمند داده است.

در قسمت وسط خودرو و بر روی داشبورد صفحه نمایش بزرگ و ۱۲ اینچی لمسی قرار گرفته که اطلاعات مختلفی از شرایط خودرو در آن قابل مشاهده است. همچنین تکنولوژی نمایش اطلاعات ضروری بر روی شیشه جلو یا Head-Up نیز از طریق این صفحه نمایش قابل فعال سازی است. به واسطه طراحی‌ها و استفاده از مواد بسیار با کیفیت، توجه ویژه‌ای به سرنشینان این خودرو شده است. تنها کافی است بدانید برای آنکه مسافران ارتباط خود را با دنیای بیرون در زمان رانندگی از دست ندهند بیش از ۱۲ درگاه اتصال وسایل الکترونیکی در قالب درگاه‌های USB، HDMI و پریز برق ۱۲ ولت در این خودرو تعبیه شده است. همچنین هات اسپات ۴G نیز در این خودرو وجود داشته که به طور همزمان اتصال ۸ دستگاه الکترونیکی به آن میسر خواهد بود.

(۳۰)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : خودروهای شاسی بلند, رنجروور اسپرت SVR, رنجروور ایووک, شاسی بلند لندرور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان