پرداخت وام فوری بدون ضامن و کم سود بانک قوامین (طرح فاخر)


بانک قوامین در راستای ارائه خدمات تسهیلاتی به مشتریان اقدام به پرداخت وام فوری در طرح فاخر می نماید. مخاطب این طرح مشتریان دارای سپرده سرمایه گذاری(روزشمار-کوتاه مدت) می باشند. بانک قوامین بانک قوامین در سال 1391 به صورت رسمی مجوز ورود به شبکه بانک را دریافت کرد. این بانک قبل از آن از ابتدای دهه هفتاد تحت عناوین مختلفی از جمله...

بانک قوامین در راستای ارائه خدمات تسهیلاتی به مشتریان اقدام به پرداخت وام فوری در طرح فاخر می نماید. مخاطب این طرح مشتریان دارای سپرده سرمایه گذاری(روزشمار-کوتاه مدت) می باشند.

پرداخت وام فوری بدون ضامن و کم سود بانک قوامین (طرح فاخر)

بانک قوامین

بانک قوامین در سال ۱۳۹۱ به صورت رسمی مجوز ورود به شبکه بانک را دریافت کرد. این بانک قبل از آن از ابتدای دهه هفتاد تحت عناوین مختلفی از جمله (صندوق قرض الحسنه ناجا و همچنین موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین) در بازار پولی و مالی کشور فعالیت می کرد. این بانک هم اکنون عضو شبکه شتاب و با بیش از ۷۰۰ شعبه در سراسر کشور مشغول خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد. این بانک تمامی خدمات الکترونیک از قبیل اینترنت بانک، همراه بانک، همبانک و .. را دارد.

شرایط وام فوری بدون ضامن و کم سود بانک قوامین (طرح فاخر)

نیاز به سپرده گذاری: دارد میزان وام: ۸۰ درصد مبلغ سپرده نوع سپرده: سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت(روزشمار) یا سالیانه سود تسهیلات پرداختی: در سپرده روزشمار ۹ درصد و در صورتی که سپرده شما سالیانه باشد سود تسهیلات ۱۸ درصد می باشد. حداقل مدت زمان مورد نیاز: فوری

مدارک مورد نیاز

متقاضیان دریافت تسهیلات فاخر بعد از افتتاح حساب، با در دست داشتن یک قطعه عکس پرسنلی، اصل کارت ملی و شناسنامه، کپی پشت و روی کارت ملی و صفحهٔ اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات ارائهٔ کپی الزامی است) به شعب بانک قوامین مراجعه کنند. طبق اعلام بانک قوامین افتتاح حساب مشترک برای اشخاص حقیقی در این طرح امکان‌پذیر نیست.

جهت آگاهی بیشتر شما بازدید کننده محترم ۲ مثال از این طرح خدمتتان ارائه میدهیم

مثال۱:

مشتری با سپرده گذاری مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت روزشمار نزد بانک قوامین می تواند از تسهیلات تا سقف ۸۰ میلیون تومان با سود ۹ درصد و اقساط ۶۰ ماهه بهره مند شود، در این شرایط مبلغ قسط وام شما ۲٫۰۷۵٫۰۰۰ تومان می شود و سود سپرده شما ماهیانه ۸۳۳٫۰۰۰ تومان می باشد.

مثال۲:

مشتری با سپرده گذاری مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت سپرده حداقل یکساله نزد بانک قوامین می تواند از تسهیلات تا سقف ۸۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و اقساط ۴۸ ماهه بهره مند شود، در این شرایط مبلغ قسط وام شما ۲٫۳۵۰٫۰۰۰ تومان می شود و سود سپرده شما ماهیانه ۱٫۲۵۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

پیشنهاد می شود دیگر طرح تسهیلاتی بانک قوامین با عنوان طرح آرامین بانک قوامین را مشاهده نمایید.

بانک - بانک قوامین - بانک مرکزی - شرایط وام فوری بدون ضامن و کم سود بانک قوامین - طرح تسهیلات فاخر - فاخر - فاخر بانک قوامین - وام - وام بدون سود - وام فوری - وام کم سود


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟