لذت رانندگی با رولز رویس فانتوم‬‎ | فیلم


رولزرویس فانتوم (Phantom)، از آن دسته از خودروها است که به محض وارد شدن به آن، حس آرامش و جدا شدن از دنیا به سرنشین را القا می‌شود؛ البته این آرامش به معنی، کُند بودن آن نیست. نسل جدید رولزرویس فانتوم، بر پلتفرم جدید با نام “معماری لوکس” (واقعا نام برازنده‌ای دارد!) ساخته شده که تمام آلومینیومی است و روی تمام مدل‌های آینده‌ی شرکت رولزرویس...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

لذت رانندگی با رولز رویس فانتوم‬‎ | فیلم

رولزرویس جدید منصوری را ببینید +تصاویر...

لذت رانندگی با رولز رویس فانتوم‬‎ | فیلم

رولزرویس ١٢.٨ میلیون دلارى؛ گرانقیمت ترین خود...

لذت رانندگی با رولز رویس فانتوم‬‎ | فیلم

یکى از لوکس ترین خودروهاى جهان، رولز رویس فان...

رولزرویس فانتوم (Phantom)، از آن دسته از خودروها است که به محض وارد شدن به آن، حس آرامش و جدا شدن از دنیا به سرنشین را القا می‌شود؛ البته این آرامش به معنی، کُند بودن آن نیست. نسل جدید رولزرویس فانتوم، بر پلتفرم جدید با نام “معماری لوکس” (واقعا نام برازنده‌ای دارد!) ساخته شده که تمام آلومینیومی است و روی تمام مدل‌های آینده‌ی شرکت رولزرویس استفاده خواهد شد.

لذت رانندگی با رولز رویس فانتوم‬‎ | فیلم

رولز رویس | تگ

با استفاده از این پلتفرم، فانتوم جدید سبک‌تر و مستحکم‌تر شده است؛ البته برای خودرویی با وزن بیش از ۲.۵ تن، کم کردن ناچیز وزن، زیاد اهمیت ندارد. در هر قسمت از بدنه که در کاهش وزن نقش داشته، موارد عایق صدا کار گذاشته شده است. در واقع مسئله‌ی کاهش صدا در کابین، به قدری برای تیم مهندسی رولزرویس مهم بود که با همکاری متخصصین شرکت کانتیننتال، نسخه‌ی مخصوصی از تایرهای کانتی‌اسپرت‌کانتکت (ContiSportContact) که قابلیت نصب فوم عایق دارند، برای فانتوم ساخته شد. گویا از نظر مدیران رولزرویس، سر و صدای موجود در جاده و رانندگی، در حد فضای متمدن فانتوم نیست.

(۱)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : خودروهای رولزرویس, رولزرویس فانتوم, رولزرویس منصوری, لوگوی رولزرویس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند