کشف 3 سلاح جنگی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی


کشف 3 سلاح جنگی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از دستگیری 94 متجاوز مرزی و کشف 22.5 کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش فانوس، سردار جان ثنار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در راستای حراست و حفاظت از مرزهای استان و جلوگیری از هرگونه قاچاق مواد مخدر، مرزداران هنگ تایباد موفق شدند در یک هفته گذشته از ورود اتباع بیگانه غیرمجاز به کشور جلوگیری نمایند و در این راستا 94 متجاوز مرزی در پس از ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران در نقطه صفر مرزی دستگیر شدند.
وی در ادامه افزود: مرزداران مستقر در ایست و بازرسی 17 شهریور هنگ تایباد همچنین در حین کنترل خودروهای ترانزیت ورودی به کشور موفق شدند 2580 لیتر سوخت قاچاق را کشف نمایند و در این راستا ضمن توقیف خودروها ، راننده های آنها دستگیر و جهت طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.
جان نثار در ادامه از کشف 22.5 کیلوگرم مواد مخدر و سه سلاح جنگی در درگیری با قاچاقچیان در مرزهای تایباد خبر داد و گفت: مرزداران هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی کامل و با انجام کمین های شبانه روزی، قاچاقچیان مواد مخدر را غافگیر و موفق به کشف 16 کیلوگرم هروئین فشرده و 6.5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و همچنین سه سلاح جنگی در هنگام پاکسازی محل درگیری شدند.برای

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم