روسی: روز اول تست، بهتر از کل پیش فصل 2017


موتو جی پی ایران – ولنتینو روسی پس از اولین روز تست سپانگ 2018 اذعان داشت که در کل پیش فصل 2017 چنین روز خوبی نداشته است. روسی و ماوریک وینیالس، هر دو در سال 2017 فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند. خوردگی تایر عقب و عملکرد بد موتور در شرایط‌ آب و هوایی خاص، باعث شد تا یاماها رو به شاسی 2016 خود بیاورد. هر دو موتورسوار یاماها...

موتو جی پی ایران – ولنتینو روسی پس از اولین روز تست سپانگ 2018 اذعان داشت که در کل پیش فصل 2017 چنین روز خوبی نداشته است.

روسی و ماوریک وینیالس، هر دو در سال 2017 فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند. خوردگی تایر عقب و عملکرد بد موتور در شرایط‌ آب و هوایی خاص، باعث شد تا یاماها رو به شاسی 2016 خود بیاورد.

هر دو موتورسوار یاماها روز خوبی را در اولین روز تست سپری کردند و حتی تا اواخر تست در صدر دورهای زمانی بودند تا اینکه بعضی موتورسواران آن‌ها را در جدول به پایین فرستادند، اما با این حال نیز روسی در جایگاه ششم و وینیالس در جایگاه سیزدهم به کار خود پایان دادند.

روسی بعد از تست به تعریف و تمجید از موتور جدید یاماها پرداخت و گفت:

در کل سال گذشته حتی یک روز به خوبی امروز را به یاد نمی‌آورم. همیشه در کورس رقابت بودم، و از این بابت خوشحالم چون در نوامبر سال گذشته و در تست خصوصی که اینجا برگزار کردیم به این نتیجه رسیده بودیم، و بعد از سردرگمی‌ها در طول فصل، مصمم‌تر شدیم که این تصمیم[بازگشت به شاسی 2016] را عملی کنیم. شاسی امروز یک شاسی جدید اما بر اساس و پایه‌ی شاسی 2016 است. وقتی با این شاسی موتورسواری می‌کنم احساس بهتری دارم، موتور طبیعی‌تر شده و احساس می‌کنم عملکردم بهتر است و وقتی فشار می‌آورم سرعت خوبی دارم.

روسی: روز اول تست، بهتر از کل پیش فصل 2017 روسی: روز اول تست، بهتر از کل پیش فصل 2017 ولنتینو روسی، تست سپانگ 2018

روسی در طول تست از چندین انجین(موتور) مختلف استفاده کرد که به گفته‌ی خود او برای پیشرفت در شتاب‌گیری بوده است، همچنین یاماها بر روی قطعات الکترونیکی خود برای برطرف کردن مشکل خوردگی تایر عقب نیز تست‌هایی انجام داد.

روسی به دلیل ضعف فیزیکی و نبود آمادگی صددرصدی از زدن دورهای طولانی خودداری می‌کرد، اما بر خلاف وی، وینیالس سعی در انجام این کار داشت و به گفته‌ی او پیشرفت قابل توجهی در مدیریت تایرها داشته است.

روسی در ادامه گفت:

پیشرفت به خصوصی داشته‌ام زیرا از دور اول تا بیستم در بازه‌ی 0.3 تا 0.4 بهترین زمانم دور می‌زدم، و این نکته بسیار مثبتی است. احساس خوبی دارم اما فکر می‌کنم بیشتر از این‌ها می‌توانیم پیشرفت کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان