موناکو رقم پیشنهادی رئال به ام‌باپه را اعلام کرد


موناکو رقم پیشنهادی رئال به ام‌باپه را اعلام کرد

نائب رئیس باشگاه موناکو تاکید کرد که ام‌باپه از رئال مادرید هم پیشنهاد بالایی داشت اما خود او دوست داشت راهی پاری سن ژرمن شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از مونت کارلو، کیلیان ام‌باپه فصل قبل در موناکو عملکرد درخشانی از خود نشان داد و از بهترین های فوتبال فرانسه بود. این بازیکن توانست عنوان جوان طلایی فوتبال اروپا را در سال 2017 به دست آورد و همین باعث شد تا مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار بگیرد.

با وجود این که خبرهای زیادی درباره احتمال حضور ام باپه در رئال مادرید به گوش می‌رسید اما این بازیکن در نهایت پاری ‌سن‌ ژرمن را انتخاب کرد.

واسیلف، نائب رئیس باشگاه موناکو درباره رقم پیشنهادی رئال مادرید، گفت‌: تنها پاری ‌سن‌ ژرمن مشتری ام‌باپه نبود. چند تیم بزرگ دیگر هم از جمله رئال مادرید او را می خواستند. رئال مادرید هم همان رقمی را که پاری ‌سن‌ ژرمن پیشنهاد داد به ما ارائه کرد اما خود ام‌باپه دوست داشت که راهی پاری ‌سن‌ ژرمن شود.

او ادامه‌ داد: پدر ام‌باپه همه پیشنهادها را بررسی کردند. ما دوست نداشتیم این ستاره خود را به پاری ‌سن‌ ژرمن بدهیم چرا که هیچ تیمی دوست ندارد با فروختن بازیکن خود به تیم رقیب آنها را قوی کند اما چون خود ام‌باپه دوست داشت که راهی پاری ‌سن‌ ژرمن شود ما هم مخالفتی نکردیم.

به گزارش ایسنا رقم فروش نهایی ام‌باپه به پاری ‌سن‌ ژرمن 180 میلیون یورو است و این بازیکن 19 ساله بعد از نیمار گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


10 سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور