کلوز‌؛ دستیار شخصی روابط حرفه‌ای شماست


کلوز‌؛ دستیار شخصی روابط حرفه‌ای شماست

آشنایی با یک اپلیکیشن مدیریت...

هوش مصنوعی می‌تواند کارهای زیادی برای کسب‌و‌کارها انجام دهد اعم از پیگیری مخاطبان خود در تلفن. اپلیکیشن کلوز (Cloze) از داده‌های اپلیکیشن‌های شما اعم از دراپ‌باکس، گوگل درایو، وان‌درایو، اسلک، اکسچنج، آی‌کلاود، اورنوت، وان‌نوت، فیس‌بوک، توییتر، لینکد‌ین‌ و غیره برای ایجاد یک پروفایل برای هر یک از مخاطبان استفاده می‌کند. این ابزار یک فایل ایجاد می‌کند که شامل ارتباطات ایمیل شما، تماس‌ها، فایل‌ها و پیام‌های اجتماعی شماست و به شما یادآوری می‌کند که روابط خود را با مشتریان حفظ کنید و تمام اعضای تیم شما می‌توانند از آن استفاده کنند.
کلوز مانند یک دستیار شخصی برای روابط حرفه‌ای شماست که همیشه در زمان مناسب شما را به انجام کاری وا‌می‌دارد و به شما یادآوری می‌کنند که چه کارهایی را نباید انجام دهید.
این ابزار از اپلیکیشن‌های شما استفاده می‌کند تا به طور خودکار یک نمای کلی از هر فرد و شرکت - تمام مشخصات مخاطب‌ و سابقه شما - از هر ایمیل، تماس‌های تلفنی شما، جلسات، یادداشت‌ها، فایل‌ها، پیام‌های شما و غیره را ایجاد کند.
کلوز تشخیص می‌دهد که چه کسی مهم است و آن را در صدر جدول قرار می‌دهد و به شما یادآوری می‌کند که با یک شرکت یا نفر تماس بگیرید و روابط خود را حفظ کنید.
این ابزار از فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد. آیتم‌های فعالیت‌را می‌شناسد و آنها را به دستور کار شما اضافه می‌کند؛ به طور خودکار به شما یادآوری می‌کند که چه زمانی باید با افراد مهم تماس بگیرید؛ تغییرات در امضای ایمیل را مشاهده کنید تا مخاطبان به‌روز‌رسانی شوند؛ به طور خودکار آیتم‌های دستور کار را به افراد و شرکت‌ها لینک می‌کند.
کلوز به مدیریت مخاطبان نیز کمک می‌کند. با این ابزار شما می‌توانید در تمام مخاطبان خود را در یکجا داشته باشید، به طور خودکار مخاطبان را به‌روز‌رسانی کنید و بر اساس آخرین بار تماس، موقعیت مکانی و غیره آنها را سازماندهی کنید.
زمانی که شما یک پاسخ از یک ایمیل مهم دریافت نمی‌کنید، این ابزار به شما یادآوری می‌کند. وقتی یک فرد گیرنده ایمیل را باز می‌کند یا روی لینکی که شما فرستاده‌اید، کلیک می‌کند، به شما اطلاع می‌دهد. ایمیلی را که به تعداد زیادی از افراد به طور همزمان ارسال شده است، شخصی‌سازی می‌کند. با کمک این ابزار شما می توانید یک متن ایمیل را تهیه کنید و به کلوز دستور بدهید که آن را بعدا ارسال کند. این اپلیکیشن از جیمیل، آی‌کلاود، آفیس ۳۶۵، اکسچنج، اوت‌لوک، یاهو و آی‌مپ پشتیبانی می‌کند.
علاوه بر موارد فوق، با این ابزار می‌توان پروژه‌ها و قراردادها را به طور خودکار پیگیری کرد؛ کارهایی که باید انجام دهید را اضافه کنید؛ در یک مکان تمام جلسات، یادآورها و پیگیری‌ها را مشاهده کنید.
این اپلیکیشن به طور خودکار ایمیل‌ها را بر حسب فرد، پروژه، شرکت و قرارداد سازماندهی، تمام تماس‌های شما را گزارش، فایل‌ها را به مخاطبان شما لینک می‌کند، به طور خودکار یادداشت‌ها را با مخاطبان انطباق می‌دهد، مکالمات اسلک شما را درباره مشتریان پیگیری می‌کند و غیره.
با این ابزار شما می‌توانید به طور گروهی و در یک تیم کار کنید. با کلوز صاحبان کسب‌و‌کارها می‌توانند مخاطبان، پروژه‌ها و قراردادهای خود را به طور یکجا مدیریت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل