پژو با روح ب.ام.و 


پژو با روح ب.ام.و 

مجله اروپایی اتواکسپرس اخیرا ادعا کرده سری 4008 که کراس‌اووری بین 3008 و 5008 است، ضمن داشتن همه ویژگی‌های اقتصادی محصولات پژو، خودرویی جسور، اسپورت و دینامیک بوده که از آخرین فناوری‌های روز جهان در حوزه تکنولوژی‌های ارتباطی و نیز نسل تازه زبان طراحی شیر فرانسوی بهره بسیار برده است.

فرادید| قبلا در گزارشی کامل به بررسی شرایط حال و آینده شرکت پژو سیتروئن پرداختیم و ضمن معرفی نسل جدید 508 که در میانه سال 2018 معرفی می‌گردد از معرفی 2 خودروی سری4 شرکت در کلاس سدان و شاسی‌بلند خبر داده بودیم. حالا گویا شایعات به حقیقت پیوسته و پس از قوت گرفتن احتمال تولید یک سدان اسپورت متوسط با کد 408، حالا تولید شاسی‌بلندی با تم اسپورت و اتاقی شبیه به ب.ام.و ایکس6 به شدت به واقعیت نزدیک شده است.

پژو با روح ب.ام.و 

به گزارش فرادید، مجله اروپایی اتواکسپرس اخیرا ادعا کرده سری 4008 که کراس‌اووری بین 3008 و 5008 است، ضمن داشتن همه ویژگی‌های اقتصادی محصولات پژو، خودرویی جسور، اسپورت و دینامیک بوده که از آخرین فناوری‌های روز جهان در حوزه تکنولوژی‌های ارتباطی و نیز نسل تازه زبان طراحی شیر فرانسوی بهره بسیار برده است.این خودروی جدید که قرار است تا ابتدای سال 2020 به بازارهای جهانی عرضه شود، قرار است به صورتی گسترده در 2 بازار چین و اروپا عرضه شود ضمن اینکه خطوط تولید جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است.

پژو با روح ب.ام.و 

پژو با عنایت به استراتژی جدیدی که ژان فیلیپ ایمپارتو مدیرعامل پژو آن را شبیه به برند ب.ام.و می‌داند، تلاش دارد سهم بیشتری از بازار رو به رشد شاسی‌بلندهای اسپورت در جهان را به خود اختصاص دهد ازینرو سری 4008 را با طراحی و ادوات خاصی تهیه و تولید می‌کند.گفته می‌شود شاسی و ادوات فنی به کار رفته در این خودرو با مدل‌های گرنلند و کراسلند ایکس شرکت اوپل یکی است ضمن اینکه احتمالا 4008 از پلتفورم جدید گروه پی‌اس‌ای با نام EMP2 سود می‌برد. موتوری که گفته می‌شود برای این خودرو احتمالا مونتاژ می‌گردد یک گونه 240 اسب بخاری توربو بوده که دارای مشخصاتی نزدیک به بهترین خودروهای این کلاس است ضمن اینکه نمونه هیبریدی این شاسی‌بلند هم به احتمال فراوان همزمان با معرفی نمونه بنزینی به بازار عرضه خواهد شد.

پژو با روح ب.ام.و 

بررسی نخستین تصاویر منتشر شده از این خودروی جذاب نشان می‌دهد گرچه خطوط کلی خودروی 3008 در این محصول هم تکرار شده اما به کارگیری زبان جدید طراحی برند پژو موجب شده تا 4008 از جلوپنجره، چراغ‌ها، خطوط کناری، کاپوت، چراغ‌های عقب و آینه‌های جدیدی سود ببرد ضمن اینکه کاکپیت و کابین هم دارای حال و هوایی پیشرفته است. گفته می‌شود طراحان پژو در پی این هستند که با دمیدن فرمی کوپه مانند به این شاسی‌بلند تندوتیز، به نوعی تداعی کننده سری ایکس3 و ایکس4 باشند که این به معنی تولید 4008 به عنوان نمونه جوان‌پسندتر سری 3008 است. به کارگیری یک خط عریض ال‌ای‌دی در بخش عقب خودرو به عنوان چراغ‌، شاید مهمترین تغییری باشد که مدل 4008 به خود دیده و محصول تازه پژو را به خودروی محبوب ماکان شرکت پورشه شبیه نموده است ضمن اینکه برخی تغییرات در شاسی، موتور، فنربندی و جعبه‌دنده 4008 باعث شده تا هندلینگ این کراس‌اوور فرانسوی بهبود چشمگیری یافته و با نمونه‌های پرفروش اروپایی قدرت برابری و مقابله داشته باشد. زمان مشخص می‌کند 4008 تا چه اندازه روح نیاکان سلحشورش را با خود دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پورتیمائو 2021، همیلتون بالاتر از همه، ورشتپن و بوتاس در حسرت