پایان 3دهه ریاست خسروی‌وفا


پایان 3دهه ریاست خسروی‌وفا

آرمان- محمود خسروی‌وفا پس از سه دهه ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان جای خود را به حمیدعلی صمیمی داد.خسروی‌وفا که در یک ماه گذشته از کاندیده‌ای حمایت نکرده بود، اعلام کرد که از این...

آرمان- محمود خسروی‌وفا پس از سه دهه ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان جای خود را به حمیدعلی صمیمی داد.خسروی‌وفا که در یک ماه گذشته از کاندیده‌ای حمایت نکرده بود، اعلام کرد که از این اتفاق خوشحال است و احساس سبکی می‌کند.

برگزاری مجمع

مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان عصر دیروز دوشنبه 16 بهمن به ریاست محمدرضا داورزنی معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش‌وجوانان، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و محمود خسروی‌وفا در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد و در نهایت حمیدعلی صمیمی برای 4 سال به‌عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.پیش از شروع مجمع محمدمیرزایی جابری، محمدرضا بابا گلیان، داود حیدری، کرم ا... علیمرادی و جهانگیر فدایی از شرکت در انتخابات انصراف دادند و غلامحسین غنی نیز غایب بود.به این ترتیب انتخابات با حضور حمیدعلی صمیمی، ایرج رحمانی و عباس داغستانی برگزار شد که در نهایت حمید علی صمیمی از 43 رأی ماخوذه با 24 رأی به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون جانبازان و معلولان انتخاب شد. ایرج رحمانی و عباس باغستانی نیز هر کدام به ترتیب 18 و یک رأی کسب کردند. حمیدعلی صمیمی پیش از این رئیس ورزش بنیاد شهید و ایثارگران بود و هم‌اکنون عضو هیات رئیسه کمیته ملی پاراالمپیک است.محمود خسروی‌وفا بیش از سه دهه ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین را بر عهده داشت و دیروز ریاست را به صمیمی واگذار کرد. در حاشیه مجمع عباس باغستانی یکی از کاندیداها انتقاد برخی افراد در شب انتخابات که عملکرد او را برای مدیریت فدراسیون ضعیف عنوان کرده بودند، نادرست عنوان کرد و افزود: آیا بعد از 37سال خدمت در فدراسیون عملکرد من ضعیف است. رفتاری با من داشتند که در شأن من نبود. من برای رأی گرفتن در مجمع حاضر نشدم،بلکه برای خدمت آمدم.همچنین محمد میرزایی جابری در هنگام ارائه برنامه خود به روند این انتخابات انتقاد کرد و گفت: نحوه انتخابات منطقی نیست و جهت‌دار است.امیدوارم که این آخرین دوره باشد که روند انتخابات جهت‌دار برگزار می‌شود. در نهایت او ایرج رحمانی را برای پست ریاست مناسب تر ارزیابی کرد و به‌نفع رحمانی کنار رفت.

احساس سبکی

محمود خسروی‌وفا در جمع خبرنگاران درباره انتخاب «صمیمی» به‌عنوان رئیس این فدراسیون و خداحافظی خود از فدراسیون جانبازان و معلولان اظهارکرد:در مجموع رقابت خوب و سالمی در مجمع انتخاباتی امروز داشتیم و در نهایت همان‌طور که داورزنی اشاره کرد این مجمع بسیار فوق‌العاده برگزار شد و ما توانستیم فرد مناسبی را برای این فدراسیون ا نتخاب کنیم. البته ما در چند سال گذشته افتخارات بسیار خوبی را برای فدراسیون کسب کردیم که به اعتقاد من نباید بسیار نسبت به این موضوع خوشحال باشیم. به اعتقاد من کارهای ورزشی زیادی روی زمین باقی مانده که من امیدوارم دکتر صمیمی در فدراسیون جانبازان و معلولان شایستگی اداره این کار را داشته باشد و بتواند با انجام کار تیمی، روند فعالیت این فدراسیون را به‌خوبی پیش ببرد. وی درباره برخی انتقادات مطرح شده در مجمع انتخابات از سوی برخی کاندیداها گفت: این‌گونه اعتراض‌ها ‌طبیعی است.من در یک ماه گذشته سعی کردم از هیچ‌کاندیدایی حمایت نداشته باشم و به‌هر صورت باید دو نفر از کاندیداهایی که از ظرفیت بالایی برخوردار بودند از بین این دو نفر یک نفر ریاست فدراسیون را بر عهده می‌گرفت. خسروی‌وفا در پایان درباره این پرسش که بعد از سه دهه،چه احساسی در مورد خداحافظی از این فدراسیون دارید،گفت: احساس سبکی می‌کنم زیرا من همیشه دغدغه کارم را داشتم و به‌خاطر مسئولیت سنگینی که بر دوشم داشتم،همیشه احساس می‌کردم باید بار سنگینی را به‌دوش بکشم.من تعجب می‌کنم از برخی مسئولان که خیلی راحت کارهای خود را پیش می‌بردند. من الان احساس می‌کنم که واقعا سبک شدم و دغدغه‌ای دیگر ندارم.به‌هر صورت پس از سه دهه فعالیت در این فدراسیون خوشحال هستم که این مسئولیت را به فرد دیگری واگذار می‌کنم.تا به امروز ما جزو فدراسیون‌های برتر از سوی رسانه‌ها و وزارت ورزش‌وجوانان بودم و من خوشحالم.البته فعالیت 35 سال در فدراسیون جانبازان و معلولان برای من امتیاز نیست.امتیاز زمانی است که وظایف خود را در این فدراسیون به‌خوبی پیش برده باشم و من از این بابت خوشحالم که تا به امروز عملکرد موفقی داشتم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین