لحن انتقادات کریمی باید لحن خوب تری باشد/ پرونده میزبانی باشگاه‌های ایرانی در آسیا به رئیس فیفا می‌رسد


لحن انتقادات کریمی باید لحن خوب تری باشد/ پرونده میزبانی باشگاه‌های ایرانی در آسیا به رئیس فیفا می‌رسد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران از تشریح کامل ماجرای میزبانی باشگاه‌های ایرانی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برای اینفانتینو، رئیس فیفا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی شبکه خبری تهران نیوز به بررسی دستاوردهای فوتبالی پس از انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: ما یک بار به جام جهانی رفته بودیم اما اکنون ۴ دوره است که به این آوردگاه بزرگ راه پیدا می‌کنیم و این افتخاری بزرگ است.

وی بر همین اساس افزود: ورزشگاه‌های مجهز و متفاوتی نظیر نقش جهان در اصفهان، غدیر در اهواز و یادگار امام(ره) در تبریز ساخته شده است. حدود ۱۵ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در سراسر کشور ساخته شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال به برنامه آماده‌سازی تیم ملی اشاره و مطرح کرد: ما بازی‌های تیم ملی را بسته‌ایم و نمی‌توانیم بازی دوستانه دیکری را به لیست اضافه کنیم. این موضوع به آقای کی‌روش هم اطلاع داده شده است.

*گروه ما در جام جهانی گروه قهرمانان است

تاج در ادامه با اشاره به قهرمانی مراکش، یکی از تیم‌های هم‌‎گروه با ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ در جام ملت‌های آفریقا ابراز داشت: گروه ما گروه قهرمانان است. چند شب پیش با آقای کی‌روش جلسه داشتم و برنامه را مرور می‌کردیم. ما به صعود امیدوار هستیم و اصلا ناامید نداریم.

وی تاکید کرد: اگر از گروهمان صعود کنیم، دنیا به فوتبال ایران تعظیم می‌کند. چندین مسابقه تدارکاتی پیش‌بینی کرده‌ایم و سعی‌مان برگزاری دقیق این مسابقات است.

*نقدینگی؛ تنها مشکل فدراسیون فوتبال در مسیر جام جهانی

رئیس فدراسیون فوتبال تنها مشکل تیم ملی را نقدینگی عنوان و تشریح کرد: امیدواریم از این حیث هم بتوانیم کاری را انجام بدهیم. نقدینگی مشکل کوچکی نیست و دولت باید پای کار بیاید.

*واکنش تاج به انتقادات علی کریمی

تاج در ارتباط با انتقادات اخیر علی کریمی، سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: ایشان انتقاداتی داشتند و ما هم گوش کردیم. لحن انتقادات باید لحن خوب‌تری باشد.

وی بخش پایانی سخنانش را به موضوع میزبانی باشگاه‌های ایرانی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اختصاص داد و بیان داشت: وقتی عمان را پیشنهاد دادیم، عمان به ما جواب نداد و ما قطر را به عنوان میزبان معرفی کردیم. یک روز بعد از معرفی قطر، عمانی‌ها پاسخ دادند که ما میزبان ایرانی‌ها خواهیم بود.

*AFC در حال پیمودن مسیر خطرناکی است

رئیس فدراسیون فوتبال از تشریح جزئیات این پرونده برای رئیس فیفا خبر داد و گفت: من جلسه‌ای با رئیس فیفا دارم که شرح ماجرا را مستندسازی کرده‌ام و برایش توضیح می‌دهم. معتقدم که AFC در حال پیمودن مسیری خطرناک است و باید حتما روشش را تغییر دهد.

تاج در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ها از لحاظ سیاسی نمی‌توانستند ما را محروم کنند و از لحاظ امنیتی به خاطر اتفاقاتی که در سفارت عربستان در ایران رخ داد، ما را محروم کردند. فدراسیون فوتبال تمام تلاشش را برای احقاق حق فوتبال ایران می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم