درمان لب های تیره


هیچ شکی نیست که لب های تیره از جذابیت و زیبایی ظاهر شما می کاهد. بنابراین بسیاری از افرادی که لب های تیره دارند می خواهند این مشکل را برطرف نمایند. برخی از علل اصلی لب های تیره، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، واکنش های آلرژیک، استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت پایین، مصرف بیش از حد سیگار و مصرف زیاد کافئین و عدم تعادل هورمونی...

درمان لب های تیره

هیچ شکی نیست که لب های تیره از جذابیت و زیبایی ظاهر شما می کاهد. بنابراین بسیاری از افرادی که لب های تیره دارند می خواهند این مشکل را برطرف نمایند.

برخی از علل اصلی لب های تیره، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، واکنش های آلرژیک، استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت پایین، مصرف بیش از حد سیگار و مصرف زیاد کافئین و عدم تعادل هورمونی است.

راه های زیادی برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد که نیازی به خرید لوازم آرایشی گران قیمت نیست. درمان های خانگی به طور موثری این مشکل را برطرف می کنند.

(قهرمان سلامتی گردو)

لیمو

لیمو اغلب برای برطرف کردن لب های تیره به کار برده می شود. روشن کردن لب های تیره به آسانی با لیمو انجام می شود اما باید دقت داشته باشید که روش های خانگی باید به طور مستمر انجام شوند که مستمر ثمر واقع شوند.

قبل از خواب آب لیموی تازه را به لب ها بمالید. راه دیگر اینکه از برش نازک لیمو برای این کار استفاده کنید. یک راه دیگر اینکه از ترکیب لیمو تازه ، گلیسیرین و عسل برای این کار استفاده کنید.

رز

رز دارای سه ویژگی اصلی درمانی است: آرامش بخش، خنک کننده و مرطوب کننده است. هم چنین به شما کمک می کند تا رنگ صورتی طبیعی به لب های شما بیفزاید.

یک قطره آب گل رز را با چند قطره عسل مخلوط کنید و روی لب ها بمالید. این کار را سه یا چهار بار در روز انجام دهید.

(اصول آرایش برای عکس گرفتن)

روغن زیتون

روغن زیتون حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری برای لب های شماست. چند قطره روغن زیتون را روی لب ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید. یا می توانید از مخلوط شکر و روغن زیتون برای این کار استفاده کنید.

شکر

ماساژ شکر روی لب ها با کره یا روغن زیتون یک اسکراب پاک کننده برای لب ها می سازد. این کار را یک یا دوبار در هفته انجام دهید.

چغندر

یکی دیگر از موادی که می تواند رنگ از دست رفته لب ها را باز گرداند چغندر است. قبل از خواب آن را به لب ها بمالید یا می توانید از مخلوط آب هویج و آب چغندر استفاده کنید.

انار

آب انار می تواند لب های خشک را مرطوب و تغذیه کند. ان را به لب ها بمالید و این کار را چند بار در هفته انجام دهید.

(مواد غذایی مناسب برای موها)




نکات ویژه زیبایی