فرشته های ویکتوریا سکرت ولنتاین را چگونه جشن می گیرند؟


فرشته های ویکتوریا سکرت هم باشید،امکان ندارد 14 فوریه ( 25 بهمن ماه ) را فراموش کنید.جوزفین اسکریور می گوید: “وقتی شما برای ویکتوریا سکرت کار کنید، فکرنکردن به روز ولنتاین محال است!” برنامه ریزی مدل ها برای تعطیلات به فرشته ی همکارشان بستگی دارد و آن ها باهمکاری یکدیگر کارهای جالبی برای این روز انجام می...

فرشته های ویکتوریا سکرت هم باشید،امکان ندارد ۱۴ فوریه ( ۲۵ بهمن ماه ) را فراموش کنید.جوزفین اسکریور می گوید: “وقتی شما برای ویکتوریا سکرت کار کنید، فکرنکردن به روز ولنتاین محال است!” برنامه ریزی مدل ها برای تعطیلات به فرشته ی همکارشان بستگی دارد و آن ها باهمکاری یکدیگر کارهای جالبی برای این روز انجام می دهند.

بدون درنظرگرفتن چگونگی برگزاری جشن،همه ی فرشته های ویکتوریا سکرت براین باورند که در رمانتیک ترین روز سال باید خساست را کنار گذاشته و کمی خرید کنید! مارتا هانت که در بخش لباس های فانتزی فعال است، اضافه می کند: “روز ولنتاین برای نشان دادن جسارت شماست و خرید محصولات ویکتوریا سکرت خیال شما را راحت می کند.”

فرشته های ویکتوریا سکرت

آدریانا لیما: “برای این روز خاص هر برنامه ای که ریخته باشید باید به یک نکته توجه کنید و آن این است که سعی کنید در این روز جذاب ترین و خاص ترین لباستان را برای عشقتان بپوشید.” او یکی از معروف ترین مدل ها در زمینه ی لباس های فانتزی زنانه است.”این باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید و حال و هوایتان متناسب با این روز خاص شود” در اینجا فرشته ها برنامه هایشان برای این روز بزرگ و خاطرات روز ولنتاینشان را با ما به اشتراک گذاشته اند.

آدریانا لیما

فرشته های ویکتوریا سکرت ولنتاین را چگونه جشن می گیرند؟آدریانا لیما

آدریانا لیما : بیشتر مردم این روز با عشقشان جشن می گیرند اما برای من جشن این روز خاص با تمام کسانی که دوستشان دارم معنی پیدا می کند. به نظرم مهم است که در زندگی از همه ی عزیزانتان قدردانی کرده و برای آن ها هدیه ی کوچکی تهیه کنید. من برای مادرم گل میفرستم و به همه ی دوستانم هدیه ی کوچکی می دهم و به این ترتیب همه آن ها این در این روز خوشحال می شوند. به نظرم ولنتاین درباره ی عشق و جشن گرفتن عشق است و فقط محدود به مسائل دونفره نمی شود. بهترین هدیه ای که در روز ولنتاین می گیرم از دو تا از فرشته های کوچک است. آن ها برایم شکلات های خوشمزه، کوکی های تزئین شده و کارت پستال های دست ساز می آورند. آن ها واقعا دوست داشتنی هستند!

الساندرا امبروسیو

فرشته های ویکتوریا سکرت ولنتاین را چگونه جشن می گیرند؟الساندرا امبروسیو

الساندرا امبروسیو : من دوست دارم روز ولنتاین را ساده برگزار کنم و به نظرم یک میز شام با شمع در خانه شگفت انگیز است. هر سال بچه هایم برایم هدیه تهیه می کنند. در طی این سال ها همواره هدیه ای غیرمعمول بین آن ها بوده است و واقعا کنجکارم بدانم هدیه ی غیرمنتظره ای که امسال برایم تدارک دیده اند، چیست!

جاسمین توکز

فرشته های ویکتوریا سکرت ولنتاین را چگونه جشن می گیرند؟جاسمین توکز

جاسمین توکز : همیشه روز ولنتاین برایم خاص است.من همیشه آن را در یک رستوران زیبا و میز شامی تزئین شده با شمع جشن می گیرم. برنامه ی اصلی من برای این روز خاص گذراندن وقت با کسی است که دوستش دارم (و شاید گردش دونفره و بعد از آن شام و دیدن یک فیلم عالی).

معمولا دوست دارم برنامه ریزی برای این روز را دونفره انجام دهیم.من باید بگویم که واقعا خوش شانس بوده ام و هدیه های فوق العاده ای گرفته ام!در گذشته جواهراتی که عاشق آن بوده ام را هدیه گرفته ام اما باید بگویم سریع ترین راه برای نفوذ به قلبم پیتزا و شمع است!

رومی استریجد

فرشته های ویکتوریا سکرت ولنتاین را چگونه جشن می گیرند؟رومی استریجد

رومی استریجد : به نظر من یک ولنتاین ایده آل این است که لباس بپوشی و برای یک شام عالی بیرون بروی. شاید بگویید دیوانه ام اما سرو شام در خانه در حالیکه یک موزیک ملایم در حال پخش است و شمع و گل های رز همه جا پخش شده اند، روز خاص مرا نمی سازد. هر چند اگر مهمانی باشکوهی در خانه برگزار شود و هدیه ای عالی بگیرم بهتر خواهد بود.

قطعا خرید در تعطیلات مرا سرحال می کند. من عاشق این هستم که به مغازه های مختلف بروم و چیزهای جالبی که برای ولنتاین فروخته می شود را ببینم.

مارتا هانت

فرشته های ویکتوریا سکرت ولنتاین را چگونه جشن می گیرند؟مارتا هانت

مارتا هانت : در روز ولنتاین من صرفا کارهای رمانتیک انجام نمی دهم اما در سال های قبل دوستی داشتم که برای این روز خاص استنسیل عکس های مرا در مکان های مورد علاقه ام در نیویورک پنهان کرده بود.

این یکی از بهترین حرکات رمانتیکی بود که دیده ام. برای اینکه این روز بیادماندنی شود باید خلاقیت داشت و کارهای خاص انجام داد. برای امسال من قصد دارم سرگرمی هایی جذاب برای کل روز فراهم کنم.

جوزفین اسکریور

فرشته های ویکتوریا سکرت ولنتاین را چگونه جشن می گیرند؟جوزفین اسکریور

جوزفین اسکریور : وقتی شما برای ویکتوریا سکرت کار کنید، فکرنکردن به روز ولنتاین سخت است. من تمام طول سال را در حال برنامه ریزی برای آن هستم و حوالی ولنتاین همه چیز را چک می کنم تا درست باشند. ضمن اینکه برای لباس های این روزم به خرید می روم. یکسال مجبور بودم به سفر بروم برای همین استیکی نوت هایی که در آن دلایل دوست داشتن همسرم را نوشته بودم به همه جای خانه ، مثل زیر بالشتش یا آینه ی توالت که فکر می کردم به چشم او می خورد، چسباندم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟