چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحتر راه بریم؟


آیا هنگامی که کفش پاشنه بلند می‌پوشید راحتید؟ آیا می‌دانید روش صحیح پوشیدن پاشنه بلند و راحت راه رفتن با آن چیست؟ خیلی از خانمها وقتی پاشنه بلند می‌پوشند احساس ناخوشایندی دارند و راه رفتن برایشان سخت است. . زمانی که مرلین مونرو می‌گفت: «اگر یک کفش مناسب به یک دختر بدهید، او دنیا را فتح می‌کند» ما...

آیا هنگامی که کفش پاشنه بلند می‌پوشید راحتید؟ آیا می‌دانید روش صحیح پوشیدن پاشنه بلند و راحت راه رفتن با آن چیست؟ خیلی از خانمها وقتی پاشنه بلند می‌پوشند احساس ناخوشایندی دارند و راه رفتن برایشان سخت است.

.

زمانی که مرلین مونرو می‌گفت: «اگر یک کفش مناسب به یک دختر بدهید، او دنیا را فتح می‌کند» ما مطمئن بودیم که منظور او از کفش مناسب قطعاً یک کفش پاشنه‌ بلند است؛ اما اگر نتوان با یک کفش پاشنه‌بلند راه رفت چه؟ درنتیجه تمامی آن رؤیاها نقش بر آب می‌شوند. به همین منظور ما به سراغ چند راز راه رفتن با کفش‌های پاشنه‌بلند رفته‌ایم.

از پاشنه به سمت پنجه قدم بردارید، نه از پنجه به طرف پاشنه

چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحتر راه بریم؟

ساده‌ترین راه برای یک قدم زدن زمخت و بی‌روح، قرار دادن تمامی پا بر روی زمین در یک لحظه است. درست مانند وقتی‌که یک کفش صاف پوشیده‌اید. بسیاری از افراد این‌گونه قدم برمی‌دارند، اما زمانی که یک کفش پاشنه‌بلند می‌پوشید ابتدا پاشنه‌ی خود را روی زمین گذاشته و سپس پنجه را زمین بگذارید. این‌گونه راه رفتن طبیعی‌تر هم به نظر می‌رسد.

قدم‌های کوچک بردارید

چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحتر راه بریم؟

پوشیدن کفش‌های پاشنه‌بلند شما را به برداشتن قدم‌های کوچک‌تر از حد معمول محدود می‌کند. ازاین‌رو شما برای طی کردن یک مسیر مشابه نیاز به برداشتن قدم‌های بیشتری دارید؛ اما این کار به زیبایی راه رفتن شما کمک می‌کند.

عجله نکنید

چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحتر راه بریم؟

حرکت سریع با کفش‌های پاشنه‌بلند نه‌تنها ظاهر خوبی ندارد، بلکه می‌تواند منجر به زمین خوردن شما هم بشود. بهتر است تا در هنگام راه رفتن با کفش‌های پاشنه‌بلند زیاد عجله نکنید. برعکس کمی حوصله به خرج داده و با اعتمادبه‌نفس قدم بردارید.

کمی به عقب خم شوید

چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحتر راه بریم؟

ممکن است که حس کنید به هنگام راه رفتن با کفش‌های پاشنه‌بلند کمی از سرعتتان گرفته می‌شود، درنتیجه برای جبران آن گردن خود را به جلو خم می‌کنید. ازاین‌رو در هنگام راه رفتن با کفش پاشنه‌بلند اندکی بدن خود را به عقب خم کنید. این کار مانع از خمیدگی بالاتنه‌ی شما به طرف جلو می‌شود.

خودتان را در حال راه رفتن در یک خط مستقیم تصور کنید

چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحتر راه بریم؟

زمانی که قصد کشیدن یک خط مستقیم را دارید، درصورتی‌که به جای نگاه کردن به خودکار به نقطه‌ی پایانی خط نگاه بیندازید، خط صاف‌تری را خواهید کشید. این حرکت در مورد راه رفتن با کفش‌های پاشنه‌بلند نیز صادق است. اگر به نقطه‌ی پایانی مسیر (مثلاً رستوران انتهای خیابان) نگاه کرده و خود را در آنجا تصور کنید بهتر راه خواهید رفت تا اینکه دقیقاً به نوک انگشتانتان خیره شوید.

به پاهای خود کمی قوس دهید

چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحتر راه بریم؟

زمانی که هر قدمی برمی‌دارید و حس می‌کنید که در حال لیز خوردن هستید، پاهای خود را کمی خم کنید تا با این کار به درون کفش خود فشار وارد کنید. این کار باعث می‌شود تا کفش شما کاملاً اندازه‌ی پایتان شود.

مطمئن شوید که کفشتان اندازه‌ی پایتان است

چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحتر راه بریم؟

اگر کفش پاشنه‌بلند شما اندازه‌ی پایتان نباشد، راه رفتن با آن غیرممکن می‌شود. اگر این کفش خیلی بزرگ است، از پدهای مخصوص اندازه شدن کفش استفاده کنید. اگر کفش شما خیلی کوچک است، آن را به کفاشی‌ها دهید تا با دستگاه مخصوص، اندازه‌ی کفش را بزرگ‌تر کنند.

.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی