Pointelle


تعداد دانه ها مضربی از 14 به علاوه 5 دانه است و حداقل مقدار 33 است.یعنی کمتر از 33 نباید باشد. مثلا 2 ضربدر 14 می شود 28 که به علاوه 5 میشود 33. رج یک: طرف روی کار است. * پنج دانه از زیر. یک دانه اضافه کنید.{یک دانه را نبافته وارد میل کنید. دانه دوم […]

Pointelle

تعداد دانه ها مضربی از ۱۴ به علاوه ۵ دانه است و حداقل مقدار ۳۳ است.یعنی کمتر از ۳۳ نباید باشد.

مثلا ۲ ضربدر ۱۴ می شود ۲۸ که به علاوه ۵ میشود ۳۳.

رج یک: طرف روی کار است. * پنج دانه از زیر. یک دانه اضافه کنید. ٫ دو دانه از زیر ببافید. یک دانه از رو. دو دانه از زیر. دو دانه را باهم زیر ببافید. یک دانه اضافه کنید. از قسمت* به بعد را تا انتها تکرار کنید. ۵ دانه اخر رج را زیر ببافید.

قسمتی را که زیر آن خط کشیده شده یک روش کم کردن است. که وقتی دانه نبافته را از داخل دانه بافته رد می کنید آن را داخل میل می اندازید ٫ یک دانه دارید.

رج دو و چهار: ۹ دانه از رو ببافید.* یک دانه از زیر٫ ۱۳ دانه از رو٫. از قسمت * به بعد را تا انتها تکرار کنید. ۱۰ دانه اخر را به این صورت ببافید. یک دانه از زیر و ۹ دانه از رو.

رج سه: شش دانه از زیر ببافید. * یک دانه اضافه کنید. . یک دانه از زیر ببافید. یک دانه از رو. یک دانه از زیر. دو دانه را باهم زیر ببافید. یک دانه اضافه کنید. هفت دانه از زیر ببافید. از قسمت*به بعد را تکرار کنید. ۶ دانه اخر رج را از زیر ببافید.

رج پنج: هفت دانه از زیر ببافید. * یک دانه اضافه کنید. . یک دانه از رو ببافید. دو دانه را باهم از زیر ببافید. یک دانه اضافه کنید. ۹ دانه از زیر ببافید. از قسمت * به بعد را تکرار کنید. هفت دانه اخر رج را زیر ببافید

رج شش: مانند رج دو بافته میشود.

رج یک تا شش را تکرار کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قلاب بافی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد